Wszystko
30-01-2013, 13:18
Powód dla jakiego powstały te propozycje: gra wygląda mniej więcej tak, expi się godzinami, popekuje i daje loga. Naprawdę nie macie dość? Tak jest odkąd sięgam pamięcią (i wbrew pozorom gram na ots).
pierwsza arena
(nie odbierajcie tego doslownie, że mamy wpadać do wody... ja tylko ułatwiam zrozumienie. Chodzi o samą rozgrywkę).
http://oi48.tinypic.com/21c13p.jpg
tak jak w tej grze na zdjeciu. 4 graczy kładzie np. po 1kcc każdy, w puli jest wiec 4kcc, każdy dostaje inny wyglad (pies, demon, orc lub wilk) + zwalnia im predkość do predkości 2 lvla. Byłaby ta arena kolo senji lub przy statku City, "spychaliby się", zwyciezca odzyskuje swoje np. 1kcc+1 kcc bonus reszta nic. 2 kcc znika z serwera.
druga arena
60sqm na 60sqm , od 4-7 graczy , tak jak wyżej "zakładają się" kładąc kasę, co 5 sekund na 1 kratce pojawia się coś co zabija (np. stalagmit). Wygrywa ten, który ma farta i utrzyma się do końca na wolnych polach. Odzyskuje swoją kasę + kasę jednego gracza.
trzecia arena
nie wiem czy to jest do zrobienia. Ale polegałoby to na tym: np. 4 graczy stoi obok siebie nieruchomo, przed nimi pojawia sie item lub itemy, powiedzmy raz byłoby to scarab coins, innym razem drzewo, jakaś broń itp. Zadaniem graczy jest jak najszybsze napisanie nazwy itemu jaki widzą (nie działałoby look). Wygrywa ten, który najszybciej poda wszystkie nazwy... jak nikt nie poda w ciągu 10 sekund, to dostają wskazówkę(literę). Powiedzmy trwałaby gra do czasu aż ktoś odgadłby 10-15 słów.
czwarta arena
20 slime, wcześniej gracze kładą kasę... W przypadku tej areny nie grają wszyscy naraz ,lecz pojedynczo. Chodzi o to, by przy jak najmniejszym użyciu sd trafić w matkę slime. A jeśli to nie wypali (boty? nie znam sie..), to aby komputer wybierał losowo 1 slime, a gracz musiał akurat w niego trafić. Wygrywa ten, który najmniej sd wykorzysta (sd x20).
Naprawde przemyślałem pomysły. Uważam, że takie miejsca są potrzebne, tyle że w miarę blisko depo.
pierwsza arena
(nie odbierajcie tego doslownie, że mamy wpadać do wody... ja tylko ułatwiam zrozumienie. Chodzi o samą rozgrywkę).
http://oi48.tinypic.com/21c13p.jpg
tak jak w tej grze na zdjeciu. 4 graczy kładzie np. po 1kcc każdy, w puli jest wiec 4kcc, każdy dostaje inny wyglad (pies, demon, orc lub wilk) + zwalnia im predkość do predkości 2 lvla. Byłaby ta arena kolo senji lub przy statku City, "spychaliby się", zwyciezca odzyskuje swoje np. 1kcc+1 kcc bonus reszta nic. 2 kcc znika z serwera.
druga arena
60sqm na 60sqm , od 4-7 graczy , tak jak wyżej "zakładają się" kładąc kasę, co 5 sekund na 1 kratce pojawia się coś co zabija (np. stalagmit). Wygrywa ten, który ma farta i utrzyma się do końca na wolnych polach. Odzyskuje swoją kasę + kasę jednego gracza.
trzecia arena
nie wiem czy to jest do zrobienia. Ale polegałoby to na tym: np. 4 graczy stoi obok siebie nieruchomo, przed nimi pojawia sie item lub itemy, powiedzmy raz byłoby to scarab coins, innym razem drzewo, jakaś broń itp. Zadaniem graczy jest jak najszybsze napisanie nazwy itemu jaki widzą (nie działałoby look). Wygrywa ten, który najszybciej poda wszystkie nazwy... jak nikt nie poda w ciągu 10 sekund, to dostają wskazówkę(literę). Powiedzmy trwałaby gra do czasu aż ktoś odgadłby 10-15 słów.
czwarta arena
20 slime, wcześniej gracze kładą kasę... W przypadku tej areny nie grają wszyscy naraz ,lecz pojedynczo. Chodzi o to, by przy jak najmniejszym użyciu sd trafić w matkę slime. A jeśli to nie wypali (boty? nie znam sie..), to aby komputer wybierał losowo 1 slime, a gracz musiał akurat w niego trafić. Wygrywa ten, który najmniej sd wykorzysta (sd x20).
Naprawde przemyślałem pomysły. Uważam, że takie miejsca są potrzebne, tyle że w miarę blisko depo.