PDA

View Full Version : Tygrys proponował Lotto na apo, może warto?



red
02-01-2015, 01:37
Bodajże Tygrys*


Chciałbym temat odświeżyc i dać tą samą propozycję. Niestety nie wiem w jakiej formie miałoby to sie odbywać... ale skoro prawdziwe lotto jakby nie było zabiera kase od graczy i nagrody to bodajże 50% z puli wpłaconej kasy, to może coś takiego +zmniejszenie lootu czy w końcu xzrobienie coś z pieniedzmi pomoże.

Można by zrobić, by losowanie odbywało sie w grze (numery byłyby na bieżaco losowane, pojawiałyby sie jak komunikaty). Los to np. 100cc, nie wiem jak z prawdopodobieństwem. Losowanie 2 razy w tygodniu (środa i sobota).


Druga gra - itemy przypominajace wielkością talony z tibii/broszkę. 3 rodzaje, cena od 100cc do 1kcc. Przedmioty takie po kliknieciu use znikałyby i w zamian zostawiały np. list w plecaku który informowałby czy cos wygraliśmy w takiej "zdrapce". Jak tak, to z listem szlibyśmy do npc albo coś na tej zasadzie stworzyć tak, żeby lotto nie było jedyną grą...


Pomysł jak pisałem najpierw chyba sam Tygrys zapoczatkował ale cos przycichło a szkoda :) uważam, że 50% na nagrody ze 100% wpłaconej kasie jest dobrym pomysłem..

jeśli wysłuchane zostana inne pomysły, o zmniejszeniu lootu , to powinno sporo to dać.

SmakowitaPajda
02-01-2015, 21:56
Lepiej wyglądało by jak by np: Zamiast 50% kasy która jest w "loterii" można było by wygrywać Voucher - tak jak jest na real tibi tylko tam się dostaje za coś innego (nie pamiętam za co i czy dokładnie napisałem jak to się nazywa)

Voucher - Osoba która wygrała by np: 1 miejsce - dostawała by "Papirus"
[Osoba posiadająca "Papirus" po użyciu jego dostawała by zwiększony exp na postać o 2] czyli jak każdy ma EXP x5 to osoba która go użyje miała by przypuśćmy EXP x7 i za 1 miejsce trwało by to np: 5 dni

Voucher - Osoba która wygrała by: 2 miejsce - dostawała by "Papirus" na np: 3 dni
I tak dalej...

KePuczasta
03-01-2015, 17:37
Dobry pomysl ale do lekkiej modyfikacji, podoba mi sie propozycja nagrody która podal pajda, ale to musiały by być tickety zmieniające czasowo skile a nie exp, w przeciwnym razie za miesiąc będą latać po serwie 6k lvl

Verdo
03-01-2015, 18:35
Tak i znow bedą kupywać je same 3k lvl by za kilka dni byl 4k już.

Takie bonusy by mogłybyć jedynie gdyby zablokować ich sprzedaż poźniej.


Ogólnie propozycje są fajne ale nie wejdą na 99% bo nic się tutaj nie robi.

SmakowitaPajda
04-01-2015, 22:00
Albo nagrody zależne od poziomu,

15-1000 - Voucher w postaci większego expu tak aby gracze którzy dopiero zagłębiają się w gre na APO - Oczywiście bez możliwości sprzedaży takiego Voucher-a.

1000-2000 - Voucher w postaci zdobywania lepszego lootu - dobre aby gracz z pierwszej "nagrody" mogł się dorobić trochę kasy.

2000-3000 - Voucher w postaci np: Nałożenia na daną postać mocniejszego czaru na leczenie, czyli: Ek przykładowo leczy się 30% życia po użyciu UH po użyciu Voucher leczył by się 40% po użyciu UH.

3000-4000 - Voucher w postaci zmiany danego skilla o daną wartość czyli np Magiclv - 150 dodawalo by np + 10 poziomów magicznych coś w postaci Magic Emerald Ring - na stałe..

Jak ktoś ma lepszy pomysł, bądź poprawkę do tego co napisałem wyżej, piszcie.

Stanisław Wokulski
06-01-2015, 13:43
Witam.
Na pewno ukróciłoby to fundusze na serwerze, aczkolwiek uważam, że jest o wiele za późno na taki ruch. Natomiast jest takie przysłowie polskie: "lepiej późno niż wcale" i na pewno takie "lotto" byłoby dobrym rozwiązaniem dla APO. Skłaniałbym się jednak ku rozwiązaniom podanym przez użytkownika SmakowitaPajda, tak więc zaznaczyłem w sondzie opcję tak, ale na innych zasadach.

Pozdrawiam,
Stanisław Wokulski.

Zarexoholik?
09-01-2015, 11:41
To jest Tibia - gra, która polega na zdobywaniu doświadczenia, osiaganiu wyższego poziomu doświadczenia, zdobywaniu lepszego eq oraz co najważniejsze zabijaniu innych graczy, a nie na losowaniu, czy graniu w zdrapki. Jak ci na tym zależy to idź do kiosku, jestem na NIE.