PDA

View Full Version : Modyfikacja potworów.


Malff
20-10-2017, 09:12
Hej, Cześć i Czołem!
Moja propozycja będzie dotyczyła modyfikacji takich potworów jak Cave Skeleton i Devil Atom. Dlaczego akurat tych? Ponieważ są to ciekawe potwory, jednak zapomniane, gdyż kompletnie nie opłaca się na nie chodzić. Na Devile chodzi się co najwyżej przy jakiejś misji, a Cave? Obecnie po wprowadzeniu najazdów na Ankaross bije się je jedynie przy robieniu pomnika na Quest of the Nine.
Do rzeczy... Proponuję zwiększyć doświadczenie, które zdobywa się z tych potworów, ponieważ 10 milionów punktów doświadczenia jakie się zdobywa zarówno z jednego jak i z drugiego moba jest śmieszną wartością, mając na uwadze ilość hp (1,1 mln Devil, 1,54 mln Cave) oraz wysoki dmg zadawany przez te potwory. Mało tego, żeby w ogóle bić Cave Skeletona potrzebujemy kamieni filozoficznych.
To tyle z mojej strony. ;)

#edit
Sorki, za błąd w ankiecie. Jeszcze śpię :P

#edit2
Serio nie odczuwasz różnicy, że na Cave Skeletonach masz "lepszy loot", więc nie powinno być też "lepszego expa"?

Może była odczuwana różnica zanim:

Cave Skeletony - poprawiony jeden czar, poprawiony błąd z golden boltem, lekko obniżony loot

Poprawi się exp to zaraz każdy będzie tam siedział
Okej, to róbmy respy po to żeby nikt tam nie siedział :rolleyes: Nikt tutaj nie mówi o jakichś bardzo dużych zmianach w expie, że z 10 na 20 mln... Wszystko można uzgodnić i zachować odpowiednie proporcje ;)

Sokol from West
20-10-2017, 09:37
Fajna propozycja, całkowicie się z Tobą zgadzam jeśli chodzi o ilość doświadczenia za oba moby. Zarówno jeden, jak i drugi ma bardzo duży zadawany dmg, no i dość sporą liczbę hp, więc z tego powodu raczej nikt ich nie odwiedza. Loot chyba jest dobry, więc pozostaje zmienić tylko exp :)

Zaznaczyłem pierwszą opcje.

Harakiri II
20-10-2017, 09:58
Tak jak w przypadku klejnutek, zgadzam się z tobą..
Zwiększyć z nich albo Expa i trochę loota, lub odwrotnie
To są chyba moby głównie do zarobku, więc niech spowrotem będą opłacalne
Na tak 1 opcja

Squid
20-10-2017, 09:59
Serio nie odczuwasz różnicy, że na Cave Skeletonach masz "lepszy loot", więc nie powinno być też "lepszego expa"? Poprawi się exp to zaraz każdy będzie tam siedział, bo będzie można szybko wbić lvl i do tego naloocić pandemek, bh i golden boltów...
Nad Devil Atomem można się zastanowić.

NoTricks
20-10-2017, 10:01
Zasadnicze pytanie - o ile? +5mln:pytajnik: Sprawi to, że będzie się chciało chodzić na te mob'y? Ciężko stwierdzić..
A co z pozostałymi mob'kami, prócz Devil'a i Cave'a:pytajnik: Jest ich więcej (silnych, ze słabym exp'em i loot'em), np.:
-Doom Caster,
-Pathfinder,
-Apocalypto,
-inne.
Niektóre 'nieefektywności' mob'ów wynikają już z błędnego wprowadzenia na początku danych im parametrów, inne zaś powstały wskutek wprowadzonych zmian/nowości w innych obszarach. Przykład - Apocalypto i Cave'y jeszcze nie tak dawno hunciło się ze względu na nutki 11/12%. Dodanie ich do cracków (raczej całkiem słusznie), mimo wszystko spowodowało znaczny spadek "atrakcyjności" tych potworów (a rekompensaty w ich przypadku nie było). Swoją drogą po kolejnych zmianach/nowościach, to już nawet z Cracków się tych nutek nie zbiera, ale to szczegół. :>
Oczywiście ktoś może napisać (nawet wiem kto :tancze:), że nie wszędzie musi się nam opłacać.. No tu się nie zgodzę. Chodzi o globalne optymalizowanie mob'ów na bazie parametrów exp(task)/loot/siła. Nie jest to łatwe zadanie, szczególnie ze względu na fakt, iż inaczej to wygląda z punktu widzenia gracza, a inaczej z perspektywy administracji, jednakże od tego są konsultacje społeczne - a jak wiemy, Squid robi je najlepiej. :czarodziej:

Anyway, yes

Zarexoholik?
20-10-2017, 11:12
Devil Atom powinien sypać znacznie lepszym lootem, żeby w ogóle był sens na niego chodzić. Aktualnie nie daje ani dobrego expa, ani dobrego loota. Jestem za zwiększeniem expa i loota.

djakon
20-10-2017, 18:28
Z Devil Atomow leca goldy i to w zupelnosci pokrywa slaby exp. Z kolei Cave Skeletony bije sie z sio i wtedy mozna zarabiac oraz expic.

Nie za bardzo z tym ulatwianiem sie rozbrykaliscie? :co_jest:
Jestem na nie.

@edit
Tak poza tym wszystkie potwory z qotn zostaly obdarte z expa albo lootu, wszystkie sa opuszczone(poza ebolami, bo schodki dla low), wiec jak juz zmiany to dla wszystkich.

Apendor
20-10-2017, 20:45
Jeżeli chodzi o Devil Atomy, to faktycznie przydałoby się albo zwiększyć exp, albo loota.. ale kiedy bym nie sprawdzał graczy w godzinach szczytu, to zawsze ktoś siedzi na Cave Skeletonach, więc nie są tak zapomniane, jakby się mogło wydawać ;)

Hokage
20-10-2017, 22:51
jestem jedynie za zwiekszeniem expă z devila nic wiecej... nie ma z niego expa ( za taska tez malo ) wiec niech przynajmniej dajă wiecej expa

pozdrawiam

Samuraj
21-10-2017, 08:02
Jeżeli chodzi o Devil Atomy to lot az taki slaby do konca nie jest leca sc i w ogóle lecz moim zdaniem daje zbyt mało expa wiec jestem za jego zwiększeniem co do cave ciężko mi się wypowiedzieć bo mało na to uczęszczam lecz zaznaczę o zwiększenie doświadczenie zarówno obydwu potworom.

Voltan
21-10-2017, 10:39
Patrząc na wasze wypowiedzi jednak jeśli już jesteście za jakimiś zmianami to głównie dotyczącymi Devil Atomów, możemy się zastanowić co byśmy poprawili, tak aby też nie przesadzić w drugą stronę.
Co do Cave zdania są raczej podzielone.

Malff
21-10-2017, 11:33
Patrząc na wasze wypowiedzi jednak jeśli już jesteście za jakimiś zmianami to głównie dotyczącymi Devil Atomów, możemy się zastanowić co byśmy poprawili, tak aby też nie przesadzić w drugą stronę.
Co do Cave zdania są raczej podzielone.

Ja myślę, że do loota można dodać rzeczy takie jak:
- pharao sword
- crystal wand
- ripper lance
- eagle shield

Oczywiście z rozsądną częstotliwością wypadania.

Sunarrem
21-10-2017, 11:59
A co z osami (Asian Hornet) ,ktore tez zostaly zmienione i nikt ich nie odwiedza?
moze tez czas na zmiany , tak by kolejne respy byly wykorzystywane


Co do devil atoma, jestem jak najbardziej na TaK

@Sasha @
Ciekawe z jakiego powodu expa? gdzie jeden daje 16 mln a inny 12 albo 8?

Sasha Banned
21-10-2017, 12:08
A co z osami (Asian Hornet) ,ktore tez zostaly zmienione i nikt ich nie odwiedza?
moze tez czas na zmiany , tak by kolejne respy byly wykorzystywane


Bardziej poprawiłbym żywioły, bardziej interesujące potwory. ;)

Ja myślę, że do loota można dodać rzeczy takie jak:
- pharao sword
- crystal wand
- ripper lance
- eagle shield

Oczywiście z rozsądną częstotliwością wypadania.

Podobne przedmioty wypadają z Dwarfów, więc dodałbym jakąś Pandemke. ;)

Boonek*
24-10-2017, 10:38
Jedne i drugie potwory wg mnie wymagaja poprawy. Devile oczywiscie wypadaja znacznie gorzej przy cave skeletach, zero expa, zero lota, ale prawde mowiac oba te potwory nie nadaja sie ani do expa ani do zarobku. Cave skelety po wprowadzeniu do ich ataku obszarowego czaru staly sie dosc ciezkie do bicia, waskie korytarze i silne ataki z dystansu powoduja, ze nawet 4k lv moze pozwolic sobie na zlurowanie zaledwie 4 (optymalnie bez ryzyka - 3). Na nocke moze z 15uc wpadnie, jak dla mnie to stanowczo za malo biorac pod uwage slaby exp, odleglosc respa od city, przymus klikania kamieni ktore wczesniej tez trzeba zrobic lub kupic i przeznaczenie (wiecej lota, mniej expa)


4k ed z cave skeletow wyciagnie srednio: pandemka 3uc,(1x na 1h) bh 3uc(1x na 1h), g bolt 5-9uc (1x na 12h) + ze 2uc w kasie na godzine... czy to jest duzo porownujac 1.5k lvle ktore loca po 3-10 goldow na godzine wartych 2uc kazdy? a moze porownac to do converterow i nutek po 4uc?... Smiesza mnie posty typu "ale z nich leci g bolt i inny dobry loot nie ma co poprawiac" Przestancie sie sugerowac nazwami itemow a zacznijcie patrzec na rzeczywista ilosc wypadajacych itemow i calkowity zarobek ktory niestety jest bekowy


#tak




ps. w razie jakichkolwiek zmian na cave skeletach powinna powstac bramka lv



#down Dla mnie oczywista sprawa jest, ze praktycznie na kazdym przedziale lv loot jest strasznie gowniany i od samego poczatku nie czepialem sie loota z tiny tylko raczej sugerowalem wziac zarobki takiego 1.5k lvla za jakis punkt odniesienia i ogarnac lota tak zeby wyzsze lvle zarabialy odpowiednio wiecej... h lv zarabia kase wiec moze kupic motyle od low lvla, a nie jak na apo ze ***** wszyscy bija tiny i skupuja tylko jakies allegrusy bo grajac mogles jedynie sprzedawac goldy xd Moim zdaniem jest to takze wina ludzi ktorzy tu graja, gdy dali duzy resp apo z broszkami to zamiast cieszyc sie, ze jest konkretny resp i dla kazdego starczy tych apo to siedzieli po 20h locac tam xx broszek, a potem wielkie panisko na forum "haha milion broszek administracja debile ze wprowadzaja" no ale taka osoba juz np. nie wspomniala, ze spedzila cale wakacje na takim respie... coz to samo bylo z crackami, troche czesciej to bh lecialo to juz zaraz ze po 15 sie loci, chuj ze ja 3.7-4k edem wtedy (top 10+ i 2 magiczna na servie) locilem z 3-4bh na speeda (1.2h) to wcale nie bylo duzo.. ale pajacowanie i krecenie afer przez osoby ktorym powinno zalezec na tym zeby ten resp tam byl spowodowalo obnizenie lota przez poirytowana administracje i elo... Gracze z main powinni brac przyklad z tych z rookgardu, dostali bossy, dostali looty, respy - z graczy ktorzy graja na roku to zaden sie nie przypucuje ile tak naprawde zarabia no i hajs maja ^^ Nastepna rzecza jest ubogie w itemy apo.. za bardzo nawet nie ma czego dodac do lota, a nalezy zmienic go zarowno dla graczy z poziomem 4k+ jak i tych z 700lvlem.






Wycieczka na Cave'y, speed.
Exp: 113% [na Crackach robię ok. 2x tyle]
Dedy: 2
Zużyte Kamienie filozof.: 16
Loot:
https://i.imgur.com/g2e5FNQ.png
!ooo

Może gdyby zmniejszyć ich hp, wyglądałoby to ciut lepiej.



1.2h 4k msem i ledwo 8-9uc beka beka beka beka skoro zbierales nawet mlsy to warto od tego odliczyc zuzyte manasy, kamienie, kase na karnet na wyspe oraz dedy po 20sc za 1

#doliczyles/nie zauwazylem xd

Harakiri II
24-10-2017, 11:35
Jedne i drugie potwory wg mnie wymagaja poprawy. Devile oczywiscie wypadaja znacznie gorzej przy cave skeletach, zero expa, zero lota, ale prawde mowiac oba te potwory nie nadaja sie ani do expa ani do zarobku. Cave skelety po wprowadzeniu do ich ataku obszarowego czaru staly sie dosc ciezkie do bicia, waskie korytarze i silne ataki z dystansu powoduja, ze nawet 4k lv moze pozwolic sobie na zlurowanie zaledwie 4 (optymalnie bez ryzyka - 3). Na nocke moze z 15uc wpadnie, jak dla mnie to stanowczo za malo biorac pod uwage, slaby exp, odleglosc respa od city, przymus klikania kamieni ktore wczesniej tez trzeba zrobic lub kupic i przeznaczenie (wiecej lota, mniej expa)


4k ed z cave skeletow wyciagnie srednio: pandemka 3uc,(1x na 1h) bh 3uc(1x na 1h), g bolt 5-9uc (1x na 12h) + ze 2uc w kasie na godzine... czy to jest duzo porownujac 1.5k lvle ktore loca po 3-10 goldow na godzine wartych 2uc kazdy? a moze porownac to do converterow i nutek po 4uc?... Smiesza mnie posty typu "ale z nich leci g bolt i inny dobry loot nie ma co poprawiac" Przestancie sie sugerowac nazwami itemow a zacznijcie patrzec na rzeczywista ilosc wypadajacych itemow i calkowity zarobek ktory niestety jest bekowy


#tak




ps. w razie jakichkolwiek zmian na cave skeletach powinna powstac bramka lv

Pisze ten post zamiast edytowac 1, poniewaz nikt juz nie przeczyta tego co bedzie na gorze (nie nabijam postow)

Boonek, zostaly zrobione convertery, zmniejszony loot z tinow, a i tak taki 1k bedzie zarabial wiecej niz 3k... Wez pod uwage ze ja np. jako ms w przedziale 2k nie mam gdzie zarobic, a na cave w 1h jest wrecz nie do zrobienia 14uc, siedzialem tam wczoraj okolo 2h (licze tylko expienie), lacznie stalem tam z 3h i podczas tego loocenia dalem rade wyloocic tylko 5 s armorow, jakies mlsy, g axy i 1 nutke 11%? co lacznie mi moze dalo z 5uc...
5 uc na h to jest jakas kpina, a gdzie zarobie wiecej?? na nilach?? gdzie przez okolo 180 lvli wyloocilem moze ze 150 jajek?? Denerwuje mnie to strasznie, bo zeby zarobic musze isc np. na convertery, gdzie exp mi praktycznie nie leci. Za chwile ktos napisze idz na omy, albo perfecty.. No tak tylko ze resp perfectow mi sie nie respi, a na omach mam zbierac sam loot do sonii?? Ewentualnie nutki, ktore ciezko sprzedac za smieszna cene bo ludzie wola 19%??

Dodam, ze nosze na sobie talisman i empirke ustawiona pod loota.. jakos nie widze tej poprawy warunkow loocenia na przedziale 2k

Hakka
24-10-2017, 18:40
Powinno być duży loot mały exp :) nie można czerpać dwóch korzyści naraz :)

NoTricks
24-10-2017, 22:47
Wycieczka na Cave'y, speed.
Exp: 113% [na Crackach robię ok. 2x tyle]
Dedy: 2
Zużyte Kamienie filozof.: 16
Loot:
https://i.imgur.com/g2e5FNQ.png
!ooo

Może gdyby zmniejszyć ich hp, wyglądałoby to ciut lepiej.

#edit1
pamiętam jak Zogravsky z ED wbił w 2 miesiące na nich od 1600 do 3000 poziomu, a w tym zarobił krocie.

Piszesz o tym typie, który ćpał goldy jak szalony? Spoko, to rzeczywiście się 'wyexpił' na tych Cave'ach..
Gadamy o tym samym :)

Malff
24-10-2017, 23:09
Wycieczka na Cave'y, speed.
Exp: 113% [na Crackach robię ok. 2x tyle]
Dedy: 2
Zużyte Kamienie filozof.: 16
Loot:
https://i.imgur.com/g2e5FNQ.png
!ooo

Może gdyby zmniejszyć ich hp, wyglądałoby to ciut lepiej.

A co Ty byś chciał? Expić i dobrze zarabiać w jednym nie ma tak łatwo! No chyba, że masz 1-2k lvl i idziesz na Tiny albo Convetery :ysz:

Żenada...

Sasha Banned
24-10-2017, 23:15
Cave Skeletony można zostawić, pamiętam jak Zogravsky z ED wbił w 2 miesiące na nich od 1600 do 3000 poziomu, a w tym zarobił krocie.
Co do Devil Atomów to oczywiście, że zmiana powinna wejść w życie. Na te potwory od kilku lat nikt nie chodzi bo po co? :v

Zwiększyć loota, expa i po sprawie. ; )

Wycieczka na Cave'y, speed.
Exp: 113% [na Crackach robię ok. 2x tyle]
Dedy: 2
Zużyte Kamienie filozof.: 16
Loot:
https://i.imgur.com/g2e5FNQ.png
!ooo

Może gdyby zmniejszyć ich hp, wyglądałoby to ciut lepiej.

Dobry pomysł, zmniejszenie punktów życia to chyba strzał w dziesiątkę - jestem za!


#edit1

Piszesz o tym typie, który ćpał goldy jak szalony? Spoko, to rzeczywiście się 'wyexpił' na tych Cave'ach..

Pisze o moim real 1-3028 Zogravsky.