PDA

View Full Version : 3 propozycje.


Sasha!
02-02-2018, 20:20
Witam, proponuje, aby po deadzie od gracza traciłoby się trochę punktów doświadczenia mając na sobie każdego rodzaju amulet. Poprawić cenę doładowań amuletów oraz ogarnąć system paraliżujących run, aby po rzuceniu danej runy odpalała się czaszka albo yellow skull.

Śmieszne jest to, że ludzie wbijają na respa, padają, aby wrócić do miasta bo nie czują żadnych konsekwencji.. Nie wiem czemu jeszcze to nie zostało poprawione oraz wprowadzone.

djakon
02-02-2018, 20:33
1. Moim zdaniem powinnismy tracic 10% poziomu przy zgonie i oczywiscie w przypadku, kiedy mamy wbite 7% lvla to przy zgonie jestesmy degradowani do 97% poprzedniego poziomu.

Mozna te % podniesc do 25% do powiedzmy 2750 czy nawet 2950 lvla. Pozostaje tylko kwestia czy podczas walki pvp, bez uderzenia zadnego potwora nadal powinnismy tracic doswiadczenie? Moim zdaniem nie, a system, ktory tego dopilnuje z cala pewnoscia da sie wprowadzic i nie powinno to byc wielkim wyzwaniem. Tutaj rowniez moze przydac sie komenda, o ktorej wspominal Santano, kiedy proponowal sytem statystyk pvp.

2. Jak najbardziej za. Moze niekoniecznie pk, ale ys powinno zostac zalaczone juz przy wprowadzeniu parali do uzytku ogolnego.

3. Tutaj wolalbym system blessow niz podnoszenie cen amuletow.
Taki system daje szerokie pole do popisu dla ekipy, a i nam zwalnia sie slot + jeden tryb tarczy. W mojej opinii nie ma aktualnie wazniejszej kwestii, bo juz ciagniemy to latami, a Squid zakladal temat. Wiemy jaki byl efekt, ludzie zamiast postawic sie za ktoras z propozycji negowali sam pomysl, ktory byl uwienczeniem naszej konsekwencji w poruszaniu tego tematu. Niestety temat ucichl, a to doskonala okazja by go ponownie ozywic.

Jestem za zmianami, ale na system blessow, ktory zalatwi dwa punkty twojej propozycji.

ile jest takich sytuacji ze 3-4k lvl zabijaja do "fanu" mniejsze lvl i tym niewinna osoba tak "z dupy" tracila by % doswiadczenia...;/

Przeciez APO jest swiatem Open-Pvp, a co za tym idzie mozna, a nawet trzeba zabijac to co sie napatoczy. Przeciez taki przypadkowy zdechlak powinien odebrac takie dedy jako motor napedowy do expienia, a jak pojdzie w druga strone to i tak by dlugo tu nie pogral, prawda? Wlascie odkryliscie sprawny system, ktory bedzie eliminowac slabe ogniwa.

Pomine juz fakt, ze te moje przykladowe 25% na nizszych poziomach to 30 sekund na respie, jeden lur, 10 czarow obszarowych lub jedno klikniecie na cialo bossa ze swojego przedzialu na najazdach ank.

Tiki Tenii
02-02-2018, 20:42
@t NIE

Witam, proponuje, aby po deadzie od gracza traciłoby się trochę punktów doświadczenia mając na sobie każdego rodzaju amulet..
20:27 Zabiles gracza Sasha na 5183 poziomie! To Twoje 11314 zabojstwo!
zaraz byś płakał że zrokowali ci postać :cwaniak:

ogarnąć system paraliżujących run, aby po rzuceniu danej runy odpalała się czaszka albo yellow skull.
ty nie wiesz co piszesz gościu :( dając komuś parala odpala ci się na nim yellow skull i zabijając go nie nalicza ci go za niego fraga.... NO GZ



kolejny raz ŚWIETNA ANKIETA, z której nic nie wynikło/wyniknie

Afroman
02-02-2018, 21:01
a moim zdaniem te zgony to dupiata propozycja, poniewaz ile jest takich sytuacji ze 3-4k lvl zabijaja do "fanu" mniejsze lvl i tym niewinna osoba tak "z dupy" tracila by % doswiadczenia...;/ jesli chodzi o mnie, to 3 propozycja moglaby wejsc do zycia gry, byle nie przesadzic z cenami...

Boonek*
02-02-2018, 21:38
Zaznaczylem na nie chociaz zmieniajac delikatnie jedna z propozycji bylbym sklonny sie zgodzic. Mowie o utracie expa za deda od gracza, ja to widze tak... 5k lv zabija 1k lv i ten traci 1% poziomu doswiadczenia, ale gdy 1k zabija 5k ten traci az 5%... to byloby calkiem spoko (ilosc to przyklad)

Hakka
02-02-2018, 22:01
Napisałeś propozycję spoko, ale kto to stworzy? :P Squid niby odszedł więc kto?

Z paralem opcja spoko, nie było by nobków paraliżujących ;p

Zarexoholik?
02-02-2018, 22:17
Proponowałem te zmiany tyle lat temu i nadal nic nie zmienili... Śmiechu warte. Gra na APO to taki sam system gry jak GTA z kodem na nieśmiertelność. Teraz to już nie ma sensu wprowadzanie takich zmian, za późno.

Jeru Tanker
08-02-2018, 14:50
Ys na paralizu juz dawno powinien sie odpalac

marcinek1831
08-02-2018, 15:12
Według mnie wszystkie osoby co dały ,,nie" po prostu nie lubią sashy, albo mają ból dupy bo nie potrafią PVP.

1. Nie wiem czemu taki 5 k LVL ek nie może uzywać Parali a taki np 30 poziom może uzywać? Irytujące to jest, iż walczysz w PVP a 2 osoba daje Ci parala i gówno zrobisz bo co dasz utani hur to ona Ci ciągle daje. Powinniście coś zrobić, albo coś zrobić z rzucaniem parali na bocie zdarza się to na poziomach 3k +

2. Co do propozycji na spadanie lvl'a jestem na NIE, ponieważ jest duzo ludzi którzy nie radzą sobię i narzekają na częste padnięcia, więc to by ich zniechęciło do gry. :D

Ps. 1 propozycja oczywiście na ,,+"

3. Oczywiście smieszna cena za SL'a powinien kosztować 2SC zamiast 1SC.
co do 1 propozycji można by było to zrobić, ale z % szansą na to. Powiedzmy mamy 50%, ze stracimy np 5% doswiadczenia od Potwora itd ;)

Według mnie parale są do poprawy, ponieważ nie są dopracowane i nie da się brać PVP bo albo ktoś ,,nas" paraliżuje i nic z tym nie zrobisz.",,Dasz utani hur" a on kolejny i tak caly czas.




PS. Czytam wyżej i nie mogę...... YS oczywiście może być, ale też zablokowanie rzucania pracali od danego LVL'a np: 500 bo ja biore PVP w temple, a taki 30 lvl daje mi paraliza no proszę Cie. Albo taki Sayonara, itd. Gdzie ys by mi gówno dawał... Bo bym mu nic nie zrobił.

Apendor
08-02-2018, 16:42
Większość na nie. Zamykam.