PDA

View Full Version : NPC Bankier


Ulgrim
23-02-2018, 08:59
Mój pomysł/propozycja polega na stworzeniu npc który będzie gromadził nasze pieniądze, ale z mobków grałem na takim ots w którym szedłeś do Bankiera zakładałeś konto i wszystko co dropłeś z mobków szło na to konto w banku.
Dla mnie świetna sprawa zwłaszcza dla początkujących graczy. Zbieranie gp,później platynek jest nieopłacalne czasowo a po dłuższym expieniu można się zdziwić ile zebrało się kasy na koncie.
Gdy grało się w party pieniądze dzieliły się na pół.
Co o tym myślicie?

Tiki Tenii
23-02-2018, 09:48
Pomysł spoko (zaznaczyłem tak) można go przemyśleć i zrobić coś w tym stylu...
Widzę problem w tym, że na serwerze byłoby nagle miliony uc ponieważ z cracków średnio leci 80cc więc taki 3k+ zarabiał by na nich "miliony''


@edit
Co w przypadku, kiedy jednego moba bije kilka osób? :co:
Kasa dzieli się w zależności kto ile zadał % obrażeń. Ewentualnie kasę dostaje osoba która dobiła moba, tylko tu w przypadku bosów śmiesznie by ty wyglądało że jakiś 1k lvl dobije przykładowo invi i kasa jest jego.


@edit2
Kasa trafia do osoby, którą zgarnęła najwięcej expa w przypadku, gdy bije moba kilka osób? Już mi się to nie podoba, ponieważ wiadomo, że największy poziom dostawałby najwięcej punktów doświadczenia.
1k bije moba i zabiera mu 90% hp, a 3k zabrał mu 10% hp - czyli z twojego posta wynika, że ten 3k dostał więcej expa :ysz:


Osoba, która ostatnia dobije moba? Również jakoś mi się to nie widzi.
nie widzi ci się bo fauda tłuszczu oczy zasłoniła ? :diabelek:
btw. to co piszemy na forum jest tylko inspiracją dla adminów, a nie tym co na pewno zrobią w upie :oczko2:

Malff
23-02-2018, 10:04
Zagłosowałem na nie, jest to zbyt duże ułatwienie :P
Niestety, jak dla mnie coś musi być kosztem czegoś. Chcesz expić szybciej? Nie zbieraj loota, chcesz więcej zarobić to zatrzymuj się przy każdym dedzie...A nie że wszystko naraz :|

Afroman
23-02-2018, 10:05
Pomysł spoko, jedynie właśnie tak jak wspomnial wyżej na crackach zarabialoby się za dużo w tym przypadku. Chyba że zmniejszyło by ilość spadających cc z cracka. Zaznaczę tak.

Apendor
23-02-2018, 11:46
Co w przypadku, kiedy jednego moba bije kilka osób? :co:

Zerbo
23-02-2018, 13:23
Kasa trafia do tego, kto dostał najwięcej expa:)

Atopeh
23-02-2018, 14:10
Mój pomysł/propozycja polega na stworzeniu npc który będzie gromadził nasze pieniądze, ale z mobków grałem na takim ots w którym szedłeś do Bankiera zakładałeś konto i wszystko co dropłeś z mobków szło na to konto w banku.
Dla mnie świetna sprawa zwłaszcza dla początkujących graczy. Zbieranie gp,później platynek jest nieopłacalne czasowo a po dłuższym expieniu można się zdziwić ile zebrało się kasy na koncie.
Gdy grało się w party pieniądze dzieliły się na pół.
Co o tym myślicie?

Nie ściągajmy pomysłów z innych serwerów. Przecież jest to bez sensu, aby wszystko co lootniemy z mobów szło do banku, wiesz ile idzie uzbierać pieniędzy w tych czasach z mobów? Po drugie, idąc waszym tokiem myślenia:


Kasa trafia do osoby, którą zgarnęła najwięcej expa w przypadku, gdy bije moba kilka osób?
Już mi się to nie podoba, ponieważ wiadomo, że największy poziom dostawałby najwięcej punktów doświadczenia.

Osoba, która ostatnia dobije moba?
Również jakoś mi się to nie widzi.



Ogólnie słaba propozycja, ponieważ są dwie opcje odnośnie tego co napisałeś:
Expisz wolniej, zarabiasz więcej albo expisz szybciej, nie zarabiasz. :v Bekowa propozycja, na nie.

Elew
23-02-2018, 16:25
Jestem na nie, propozycja totalnie nie pasuje do otsa oraz do klimatu tej wersji klienta gry.

Apendor
23-02-2018, 23:36
Ewentualnie kasę dostaje osoba która dobiła moba, tylko tu w przypadku bosów śmiesznie by ty wyglądało że jakiś 1k lvl dobije przykładowo invi i kasa jest jego.
Odpada ze względu na to, co napisałeś - żadne rozwiązanie problemu, bo sprawiedliwości w tym nie ma żadnej tylko jedna wielka szarpanina kto dobije ostatni.
Kasa dzieli się w zależności kto ile zadał % obrażeń.
Kasa trafia do tego, kto dostał najwięcej expa:)
Tutaj pojawiają się schody - zaraz zacznie się zgrzytanie zębami pod tytułem: "Padłem jak mob miał blacka, a biłem go od początku, dżi em weś coś zrub no". Kolejna kwestia, że jest to ogromne obciążenie dla serwera, generowanie listy loota w czasie rzeczywistym wszamie tyle zasobów, że o płynności gry imho można zapomnieć.

Niestety, jak dla mnie coś musi być kosztem czegoś. Chcesz expić szybciej? Nie zbieraj loota, chcesz więcej zarobić to zatrzymuj się przy każdym dedzie...
Z punktu widzenia samej mechaniki gry jest to przekonywujący argument. Taki nagły przypływ kasy (której i tak jest za dużo) nie przyniósłby nic dobrego.

Ja jestem na nie, sonda też wcale nie rokuje, ale dam jej kilka dni.

Sorc Kingow
24-02-2018, 13:07
Mój pomysł/propozycja polega na stworzeniu npc który będzie gromadził nasze pieniądze, ale z mobków grałem na takim ots w którym szedłeś do Bankiera zakładałeś konto i wszystko co dropłeś z mobków szło na to konto w banku.
Dla mnie świetna sprawa zwłaszcza dla początkujących graczy. Zbieranie gp,później platynek jest nieopłacalne czasowo a po dłuższym expieniu można się zdziwić ile zebrało się kasy na koncie.
Gdy grało się w party pieniądze dzieliły się na pół.
Co o tym myślicie?

A dlaczego nie może powstać coś w tym stylu, jak bank w Tibii, ale na innej zasadzie?
Wpłacaj dowolnym charem do NPC x UC i możesz korzystać z różnych miejsc/questów gdzie kasa jest potrzebna. Coś w stylu 1acc/1 karta bankowa i z niej można udostępniać swoim charom COINSY.

#T
Twoja propozycja na TAK walnąłem się i zaznaczyłem NIE

Xayro
01-03-2018, 12:04
Jestem na nie - za duże ułatwienie gry.

Podzielnie według bicia byłoby sprawiedliwe, ktoś padnie - trudno, tak samo jeste z expem, jednak pytanie jest po co? Na każdym lvl łatwo jest zarobić kasę, nawet bez zbierania jej z mobów, a to ułatwiłoby grę, która i tak już jest łatwa.

Rinson
01-03-2018, 14:37
Wprowadzanie dodatkowej ilości pieniędzy na serwer, a podobno chodzi o zmniejszenie tej ilości. Myślę, że zbieranie itemów to nie jest duży problem, tym bardziej, że CAP system tak na prawdę nie ma wielkiego znaczenia na APO. Więc masz do wyboru: szybki exp bez zbierania itemów, albo nieco wolniejszy i zbieranie. Moim zdaniem zbędna propozycja.