PDA

View Full Version : Nowe Potworki Rook


Dinnedhel
11-11-2018, 16:12
Witam.

Mam propozycję a mianowicie dodanie nowych potworów rook ( Fender , Mudworm , Stone Golem , Giant Leaf ) do tasków u Npc Urlich oczywiście w rozsądnych ilościach do zabicia a w zamian za wykonanie zadania nagroda w postaci arte z tych mobów podobnie jak jest to zrobione na Antic.

Mam nadzieję, że propozycja dobra oraz przydatna bo poza waste uh i małego loota nie ma pożytku z nich oczywiście exp jest ale nie dla małych lvl a w przeliczeniu na waste nie opłaci się ich bić w ogóle.

Proszę o wypowiedzi graczy z rooka a nie osób które w ogóle z nimi nie miały styczności.

Powinni skupić się na nowych terenach, misjach czy przedmiotach, nowe potwory są zbędne mając tak szeroki wachlarz mobow. Jestem na nie.


Tutaj nikt nie pisze o dodaniu nowych mobów tylko o dodanie już istniejących do tasków...

Magwere
11-11-2018, 16:23
Witam.

Mam propozycję a mianowicie dodanie nowych potworów rook ( Fender , Mudworm , Stone Golem , Giant Leaf ) do tasków u Npc Urlich oczywiście w rozsądnych ilościach do zabicia a w zamian za wykonanie zadania nagroda w postaci arte z tych mobów podobnie jak jest to zrobione na Antic.

Dobry pomysl ale mialo by to sens jak by nie bylo respow tak mieszanych jak sa. Dlatego tez ja proponuje zmienienie resp ze w danym miejscu wystepuja np Mudworm a w innym Stone Golem. Mianowice taskow dobry bardzo pomysl.


Mam nadzieję, że propozycja dobra oraz przydatna bo poza waste uh i małego loota nie ma pożytku z nich oczywiście exp jest ale nie dla małych lvl a w przeliczeniu na waste nie opłaci się ich bić w ogóle.


Z tym sie z Toba zgodze bo zanim dojde na resp gdzie wystepuja te moby w pojedynczych jednostkach ale jak wspomnialem wczesniej zmieszane tak czy siak to aby dojsc na ten resp musze podrodze albo ubic z 10 mobow albo przebiec z uzyciem oczywiscie kilkunastu uh.
Dodam ze te respy wedlug mnie i pewnie nie tylko wedlug mnie sa beznadziejnie i bardzo niehlujnie zrobione. Moliscie sie bardziej postarac tak jak z antic ze kazdy mob ma osobny resp.


Mam propozycję a mianowicie dodanie nowych potworów rook ( Fender , Mudworm , Stone Golem , Giant Leaf ) do tasków u Npc Urlich

Co do tego sie nie zgodze do konca. Bo Urlich daje exp i pieniadze. Dlatego ja proponuje osobnego npc tak jak na antic do taskow. Z Urlich by bylo zbyt duzo przerobek. Nowy NPC mniej i rozsadniej ale umiejscowic gdzies by trzeba bylo tego nowego NPC od taskow i nagroda oczywiscie artefakt na nowe bosy.


Pozdrawiam

Sashaa
11-11-2018, 18:29
Potwory specjalnie zostały zrobione w taki sposób, aby dawały mały profit. Głownie chodzi o zdobywanie z nich specjalnych przedmiotów, dzięki którym dotrzemy na bosa, z którego wypada ciekawy przedmiot.

Sam expiłem tam kilkadziesiąt godzin i powiem, że jest to najlepszy teren do najszybszego expienia solo. Oczywiście nie wliczam spierdolonych aren, które zniszczyły cały urok Rookgardu.

#t
Wystarczy, że dają dużo expa, a wam jeszcze źle.. Nie wszystko musi być dodane do tasków. Oczywiście, że jestem na nie.

Master.Lucas
11-11-2018, 20:12
Jestem na tak, biegałem na nich 2.5k rookiem i szło bardzo wiele uh na oko trzeba z miesiąc locic 4 arte żeby wejść na bossa dlatego dobrym pomysłem byłoby dodanie ich do taskow ale żeby nagrodą był tylko i wyłącznie artefakt z danego potwora żadnych pieniędzy ani expa. Oczywiście z racji tego że jest lipny resp tych mobow nie można dać przesadzonej ilości potworów do zabicia.

VimpexxNaBanicji
12-11-2018, 08:54
Jestem na nie, zresztą nie wiem po co piszecie propozycje, skoro nic z tego nie wprowadzą, bo nawet na updejt śmieszny ludzie czekają już ponad rok xd a Ty o potworach marzysz...

KazekTu
28-11-2018, 22:48
Powinni skupić się na nowych terenach, misjach czy przedmiotach, nowe potwory są zbędne mając tak szeroki wachlarz mobow. Jestem na nie.

Tiki Tenii
03-12-2018, 10:57
ofc, że na nie?????
rookgard - raty, rotwormy, minotaury ew. slime

zaraz będziecie chcieli mieć tam profesje xDDD

Takiseuzytkownik
03-12-2018, 17:14
Jestem za! Powinni rozważyć opcje zmiany tasków pod aktualnie najchętniej zabijane mobki.