PDA

View Full Version : Ranga i gildia


grass
27-06-2008, 16:55
Witam mam taką skromną propozycję, a mianowicie dodanie rangi i gildi w wyszukiwanej postaci.

Np:

Simple Zimp
Płeć: Meżczyzna
Profesja: Knight
Poziom: 15
Experience: 39875
MLVL: 3
Gildia: The Leader of Przykładowa Gildia
Typ konta: Promocyjne
Ban: Nie zbanowany
Ostatnie logowanie: 27/06/2008 16:32:50
Ostatnie wylogowanie: 27/06/2008 16:32:07

Mysle ze to dobry pomysł...

sebo14_92
27-06-2008, 17:30
Jestem za... Tez mialem to na mysli wczesniej ale jakos nie zebralem sie zeby to napisac ;p

Matii Knight
27-06-2008, 17:31
Jestem za, ale z drobną poprawką. Chciałbym żeby była sama nazwa gildi, bez rangi.

grass
27-06-2008, 18:06
To by było nie tylko efektowne lecz też praktyczne, ponieważ wiedzieli byśmy do jakiej gildi należy dana postać bez przeszukiwania wszystkich :P

Knight Lukasz
02-07-2008, 08:43
Jestem za dodaniu tego w wyszukiwaniach poniewaz kazdy by wiedzial do jakiej ktos gildi nalezy bez szukania w dziale Gilde

Super pomysł :cool:

jołek
02-07-2008, 09:07
Ok Fajne moze byc ogolnie spoko pomysl ja tylko bym zmienil troszeczke a mianowicie pisac gilidie nei pisac rangi ale pisac jezeli ktos jest Liderem albo Vice liderem

Rybka
03-07-2008, 18:32
grass myślisz że jak masz Czaszke w awatarze to możesz nabijać posty ?
Nalezy się warn za nabijanie postów.
Jest opcja EDIT.
Temat:
Tak , możnabybyło to zrobić ale zrobisz Skrypt i wogóle ?
To też nie jest 10 sekund.
Ale jak to nie sprawia trudności dla Mortiisa i Tygrysa to jestem jak najbardziej na tak.

Old Yavimava
04-07-2008, 14:00
Świetny pomysł !!! jestem za !! moze wreszcie jakis gm wezmie to pod uwage i zrealizuje w najblizszym czasie :)

New Tasman
04-07-2008, 14:05
Choć mam gdzieś apo jako gra ponieważ mortiis przy bally już cały trud przy lvl itp. spier***** to ta propozycja była by bardzo przydatna :).


PS: nie liczcie że będzie dodana, bo mortiisowi chodzi o pieniądze nie o zrobienie porztecznych rzeczy, a dodanie np. respa dla 100 osób żeby doszło 100 osób i +1000 zł na 45 dni


PS.2: Czy za prawdę dostanę warna?

Taker
04-07-2008, 14:55
Jestem za :-] ------------/\/\/\/\/\/\znaczki/\/\/\/\/\/\/\------------------

JaCkAsS
04-07-2008, 15:57
Ja też jestem za, chyba tak jak wszyscy tutaj....Się patrzy na jakąś postać i wiadomo w jakiej jest gildii chociaż. Nie trzeba szukać jednego gracza po wszystkich gildiach chociaż ^^

Pozdro :p

silver ghostek
04-07-2008, 16:09
Pomysł jest fajny. :p
Jestem za. Wzbogaciłoby to wygląd strony.