PDA

View Full Version : [Armia 7.6] Sprite Wand...


Shodreis
13-07-2008, 20:33
Witam!!
Jako iż na apo jest już za łatwo, wpadlem na pomysł by Sprite Wand zabierał jakies 150-200 many, oczywiście tylko dla sorców i druidów.
Drugi pomysł, to żeby pall mógł z niego walić, ale jemu zaś zabierałby 700~ many i waliłby 50% mniej niż postacie magiczne.
Co o tym sądzicie?
@Down
To jest różdzka, która bardzo mocno wali, a na dodatek walisz z niej za "FREE" i jest b tania bo 2cc... Pomyśl trochę... APO jest za łatwe!!!
@Chir
Wiec pall nie musi tego uzywac, ale moze

Zmieniłem nazwę tematu, aby była zgodna z zasadami//Laluś

Old Dzolo/Seba :)
13-07-2008, 20:35
YyY za przeproszeniem poje*ało Cię ? Wtedy nikt nie używałby sprite wanda. Sprite wand jest przydatny dlatego ze ma duzo defa. Apocalipsis jest dwu-ręczny dlatego ludzie chodzą ze sprite wandem : ) Nie i jeszcze raz NIE

Chir
13-07-2008, 20:38
Nie zgadzam się z propozycją dla żadnej profesji. Jakby pallowi zabierał 700 many to pall nie nadążył by sie mananasować.

Wiceps-Biceps
13-07-2008, 20:54
Moim zdaniem Sprite Wand mógłby zabierać maksimum 40 many za jeden strzał. To jest bardzo dobra różczka. Silver Wand mógłby zabierać 70 many za jeden strzał.

Quik
13-07-2008, 21:07
Pierwszy pomysł mógłby być i @up ma też racje różdżka by zabierała 40 many jednak dla palla bzdura!lepiej walić z crystal arrowsa niż z takiej różdzki nie zgadzam sie z drugim pomysłem :cool:

Fern
13-07-2008, 22:21
Pomysl do dupy ..a szczegolnie z Pallkiem ..700 many ?haha to pall by sie niewymanasowal nawet ..Co do profesi magicznych to nie 100-200 tylko 60-80 ..!

Nullo Knight
13-07-2008, 22:39
Ja pierdziele... jak Ci tak nie pasuje ze jest tani i za "FREE" to juz lepiej jakby zdrozal co ?Jestem za nie -.-

herakles2212
20-07-2008, 09:59
powalilo cie 200 many gz for you niedosc ze jak druid sie manasuje to tak slabo to jeszcze po 2 strzalach z s wanda musi manasa uzyc omfg-.-

Silkroad
22-07-2008, 11:41
I co z tego że Apo jest łątwe 200 many za strzał ? Pukni sie w czoło i co że strzela za Free Pall też strzela z boltów i C arrow za Free Knight też wali za free. Chłopie to nie jest Real to jest różdżka dla Low leveli a nie żę 1000 level chodzi z sprite wandem na większym chodzisz z Silver Wandem. Apo ma być łatwe to jest OTS!

Cfaniak2d
22-07-2008, 11:56
To już by naprawdę zepsuło OTS :/ Palladyn nie biegałby z c arrow lub tym nowym boltem tylko strzelał ze sprite wand. Nie zgadzam się!

!!sQaua!!
22-07-2008, 12:04
Pomysł totalnie do bani! Postacie magiczne mają mało hp, często padają, a ty im chcesz zabierać mane? ŻAL

A jak będzie expił 15 sorc, druid? Bardzo mądre...

Adasik
23-07-2008, 01:46
I co na 15 lvlu wejde na main i mam biegać z wand of dragonbreath/moonlight rod? chyba nie
Nie zgadzam sie

Undead
23-07-2008, 02:38
zal a na 200 lv pallek ma c arrow quest... i tez wali 2x mocniej z niego niz sorc z s wand i tez za frajer...

Shadow Sorcer
23-07-2008, 02:42
żal chłopie co może jeszcze zrobić?? może popcorn kupić i do kina zabrać?! weź się zastanów kilka razy zanim coś napiszesz. żal tematui żal i ból autora :confused::confused::confused::confused:

doniczekmateo
23-07-2008, 02:51
Nie i nie czemu jak by takie coś wprowadzili to nie to że Sorc i Druid byli udupieni to jeszcze nie mieli jak by expic bo jak np. jest taki sobie 15 lvl druid kupi za 1 czy 2 cc sprite wanda (jeśli go w ogóle kupi) i idzie expic i co teraz ?? za mało many ma to jeszcze nie ma manasów jedynie co by po tym zostało to jeszcze więcej osób proszących o "fri itamz"