PDA

View Full Version : [Apo 7.6] Amulety i system strat podczas ?mierci


EsSаY
24-07-2008, 02:12
Elo,
Po przeczytaniu tematu o SL'ach w propozycjach doszedłem do pewnego wniosku, że SL psuje klimat. Co to jest strata 100cc dla 800+ lvla? NIC! Tak więc, wojny pvp nie mają tutaj żadnego sensu. Ludzie padają, bo nie chce im się wracać do city i tu rodzi się mój pomysł.

1. http://images.tibia.pl/static/items/amulet/aoloss.gif Amulet of Loss
Działanie: Amulet, który sprawia, że nie traci się żadnego przedmiotu z uzbrojenia, ani backpacka, lecz w chwili śmierci on znika.
Cena: 2cc
Proponowane zmiany: W miarę dobry, można ew. zmienić cenę o +/- 0,5cc

2. http://armia.toproste.pl/items/obrazki/4635.gif Starlight
Działanie: Amulet, który sprawia, że nie po śmierci nie traci się nic, poza nim. Ma obronę równą 3. Działa tylko dla pacc. Możnaby ją kupić u Szafira.
Cena: 100cc
Proponowane zmiany: Osłabić jego działanie do tego stopnia, by traciło się 15% doświadczenia i skilli, które straciłoby się normalnie. Domyślnie jest to 2%, lecz przy użyciu SL'a byłoby to 0,1-0,3% (0,1% to na 690 lvl ok 20% lvla)

Oraz moja propozycja czyli:

3. http://images.wikia.com/tibia/en/images//b/bb/Ancient_Tiara.gif Necklace of Gods
Działanie: Gracz który nosi ten magiczny amulet, po śmierci nie traci nic poza tym amuletem, dodatkowo zwiększa obrażenia od magii o 1% i chroni od obrażeń magicznych o 1%. Tak jak SL ma 3 obrony i działa tylko na pacc.
Cena: 500~750cc

4. Blessing (dodane)
W każdym mieście w świątyni byłby npc, u którego można kupić błogosławieństwo. Błogosławieństwo sprawiałoby, że nie tracisz ANI loota, ANI doświadczenia. Kosztowałoby 1/2 Twojego poziomu, np:
50 lvl - 25cc
200 lvl - 100cc
1000 lvl - 500cc
1600 lvl - 800cc
Nie trzebaby było nosić ani aola tylko możnaby nosić inne amulety. Ta propozycja równa się z usunięciem sl'a.
Aha, wystarczy błogosławieństwo od 1 npc i masz pełne zabezpieczenie, a nie jak na realnej, że biegasz od typa do typa ;)


Pozatym Mortiis smęci, że na serwie jest za dużo kasy, to rozwiąże ten problem. Biedniejsi gracze będą używać sl'a, a Ci z wyższymy poziomami będą korzystać z NoG, ponieważ przy sl'u i tak będą tracić jakiś exp. A kasy na serwie będzie mniej :> Wszyscy happy :d

Enjoy ;')

booombello
24-07-2008, 02:31
HAHAHAHAHAHAHAHA!!

Ale wymyśliłeś.

Tak jak jest teraz jest dobrze, nie potrzeba żadnych zmian, a że ty zapewne tam nei grasz, to chcesz "utrudnić" gre innym, prawda? ;)

Warlord
24-07-2008, 02:40
Jestem za autorem! Nic dodać nic ująć! Zagłosowałem na wprowadzenie GoD i zmiana SL

EsSаY
24-07-2008, 02:43
Taa jasne, jest zajebiście ^^, Neko pada dziennie 30x i nie ma przy tym żadnych strat. Wyjaśnię Ci trochę - na 690 lvlu przy stracie 0,3% expa tracę 15mln expa, co jest ok 50% lvla, przy stracie 0,2 tracę 10mln, a przy stracie 0,1% expa tracę 5 mln czyli ok. 20% :)

Drako o.o
24-07-2008, 03:01
b. dobry pomysll



zgadzam sie co do joty

powinno sie to wprowadzic

Brain :)
24-07-2008, 08:56
Jestem w pełni za! Poprostu trzeba poczuć klimat 'normalnej tibii', a tak tu się czujesz jak na exp x 999999. Niedość, że są tu po 1,5k lvl, padają po 30, 40 razy i nic nie tracą.

Goxenul
24-07-2008, 13:00
Nie !!! Jest dobrze tak jak jest !!!
Sl jest po to, zeby nic nie tracic...

Podszywam sie pod Gall Jopek
24-07-2008, 13:09
Nie macie co robić, tylko chcecie wprowadzać zmiany co pogorszą apo? Sie nie podoba jak jest nie musisz grać. MA ZOSTAĆ TAK JAK JEST!

Marcelllo
24-07-2008, 13:11
Ja mam inna propozycję co do tego tematu. Aby SL został taki jaki jest, no może cena do 110-120cc by skoczyła , ale stworzyć nowy amulet który kosztowałby 500-1000cc i miałby armor równy 5 i dodawałby 360 do loota (rots daje 120) , wtedy do walk pvp można używać SL'i a do expienia nowych amuletów.

Psujekbanned
24-07-2008, 13:22
Zgadzam się w 100%

Najlepiej byłoby gdybyś napisał do Mortiisa e-mail z tą propozycją, bo zapewne nie wejdzie w ten temat :/.

Zaznaczyłem pierwszą opcję.

Chir
24-07-2008, 13:46
Kolejny dobry pomysł na tym forum. Jestem za wprowadzieniem NoG oraz zmianą Sla, ale Mortiis i tak pewnie tego nie zrobi.

EsSаY
24-07-2008, 13:58
Nie macie co robić, tylko chcecie wprowadzać zmiany co pogorszą apo? Sie nie podoba jak jest nie musisz grać. MA ZOSTAĆ TAK JAK JEST!

No, no, brakuje kolejnej osoby która ma 300kcc :).

Hupefupe
24-07-2008, 14:02
Jest za tą pierwszą opcją ;] Powiedzcie mi co to za gra jak jest tak łatwo ?? Wszyscy narzekacie, że apo jest za łatwe ! To macie utrudnienie -.-

Mystic Shooter
24-07-2008, 14:55
@Up
A od czego jest nazwa "ARMIA TOPROSTE.PL

Moim zdaniem jest. tak z ta sonda.Wiekszosc high lvl'i bedzie za tym zeby zostalo tak jak jest a low zeby sie zmienilo. Taki jest mechanizm dzialania graczy. wiec sadze ze temat jest zbedny.Jetsem zeby zostalo tak jak jest(nie jestem low levelem xD). POzdro

EsSаY
24-07-2008, 15:03
Armia stała się mazurskim dawno temu i dlatego założyłem ten temat, wpadłeś na to? ;'o
Pozatym za zostawieniem tak jak jest, są osoby które często padają/nie umią grać xd

Adobe Man
24-07-2008, 15:26
Niech zostanie tak jak jest, lub nie zmieniać SL tylko jego cene do np 500cc

Ales Thon
24-07-2008, 15:40
A od czego jest nazwa "ARMIA TOPROSTE.PL

Ku*wa mać to jest tylko wykupiona domena 'toproste'.


#topic
Przy sl'u dać 10%, wprowadzić NoG i będzie zajebiście. : dd

Humu-un
24-07-2008, 15:48
Powiem ci tak. Apo jest tak skonstruowane żeby gra nanim sprawiała jedynie przyjemnosc, to samo tyczy sie Walki w PVP, traci sie jedynie 1 sc a tak naprawde 1 sc to jest nic ! ... Przeciez to tylko OTS !.

EsSаY
24-07-2008, 16:50
@Up
No i o to chodzi, teraz armia jest noobiarnią, bo koleś ukradnie np. 10kcc i co mu zrobią? zabiją go 100x, żeby stracił to co zyskał? Dlatego właśnie to napisałem -.-

KaZeK
24-07-2008, 17:54
Chcecie tracic exp'a ? Idzcie na rl tibie...
Autor ma pewnie 100 lvl i jak padniesz z sl to dla ciebie mało a taki Bart lub inni nie traca MALO expa 20 % to nie jak na twoj lvl jeden czy tam 2 elder demonki tylko chyba zdeka cos wiecej -.^.

Jak wam jest za "łatwo" i myslicie ze tu jakis exp 999999~~~~~~x to nie grajcie nie podoba wam sie to co macie?
To nie grajcie!
Cieszcie sie ze wogóle cos macie :o...

Daaron
24-07-2008, 18:03
Mi się pomysł nie podoba wole żeby zostało jak jest bo wkońcu kasa nie jest nieskończona np. 500 lvl także może nie być przy pieniądzach co wtedy zrobi? MUSI chodzi w aol co za tym idzie potężne straty doświadczenia o mlvlu nie wspomne. Dlatego zaznaczyłem przed ostatnią opcję.


Moja propozycja jest taka żeby zrobić tak by na wyższym lvly SL kosztował drożej minimalna cena wynosiłaby 100cc tak do 400- 500 lvla potem od np. 300cc powyżej 1k lvl musiałby dać schociażby 600cc. To naprawiło by wasze problemy. Jakoś nie wyobrażam sobie na 400 lvlu nie móc kupić SL bo za drogi i paść załóżmy kilka razy przez przypadek.

Pozdrawiam
Daaron

Silkroad
24-07-2008, 20:12
1.Aol-NIE! On jest dla max 200 leveli
2.Sl-NIE! On jest dla dużych leveli myślisz że 100 to jest nic? NIC? To niech żuca swoje nic przez całę depo.
3.God-NIE! Nikt by tego nie kupił myśłisz żę 1000 level by tracił 1 kcc na takie gÓwno?
Jestem w 100% na Nie w każdej twojej propozycji

DeDemon
24-07-2008, 21:10
Napiszę co myślę bo i tak nie siedzę na tym forum, na warnach mi nie zależy...

Jednym słowem... FRAJERSTWO SIĘ SZERZY! Czy wy kur** nie umiecie czytać? To nie jest 20%, to jest 0.1% przykładowo. Czyli na 600 lvlu +/- 15% lvla. To jest dużo? NIE! A sprawi że pvp będzie miało jakiś sens! Strata 100cc przy deadzie nie jest chyba zbyt satysfakcjonującą karą dla tego co został okradziony/zwyzywany itd. Przynajmniej dla mnie nie było.
Fajnie jak ubijesz kogoś i frajer przychodzi z lvlem niżej. Przynajmniej każdy widzi że padł (^^ najgłupszy argument, ale jednak!)

Jestem w 100% na tak, a te ćw*** które już się zdążyły popłakać niech spadają na jakieś OTSy bez przyszłości, APO powinno być lepsze! Nie mówię, że ma wyglądać jak RL, no ale kur**... Niech będzie tu jakiś (choćby minimalny) poziom trudności!

Essay, jak ja jeszcze siedziałem na tym forum to pamiętam że prawie zawsze dobre rzeczy wymyślałeś i chciałeś żeby ten pieprzony OTS szedł do przodu...
Chyba jako jedyny w tym trwasz :]

A co do Godów, Gmów... Myślicie że jakieś loterie zwiększą radość z grania na apo? Nie sądzę... Tu potrzebne jest wprowadzenie większego poziomu trudności. A jak okaże się że to lipa to przecież można cofnąć to do poprzedniego stanu! Tylko Wam się nie chce...

Człowiek Wolnej Konopi
24-07-2008, 22:22
[Apo 7.6] Amulety i system strat podczas śmierci

Na 7.6 już tego nie wprowadza dlaczego ? Ponieważ jest to nie sprawiedliwe w stosunku do nowych graczy . Taki teraźniejszy 400 poziomowy gracz będzie miał dużo gorzej dojść na sam szczyt ponieważ będzie tracił lvl (co gracze po 1 kafla lvl na jako lvl tego nie miali) i będzie gnębiony przez graczy z wysokimi lvl . Po czasie stworzy się " elite " która będzie bila lvl a reszcie nie pozwoli wbić nawet 1 lvl .

Poza tym już kiedyś zostało to zmienne lecz Mortiis zmienił jak było wcześniej .
Więc nie macie co wymyślać nowych amuletów zostanie jak jest

Propozycje możecie składać do serwera 8.2 który ma " podobno " kiedyś powstać wtedy każdy zacznie od 0 i będzie to sprawiedliwe dla wszystkich

Pozdrawiam

Criss
24-07-2008, 22:50
A czym Ty gadasz człowieku. Gdybyś miał ponad 500 lvl to byś to samo napisał co ja, myślisz że każdy jest allegro kid? Ja sam nie kiedy nie mam na sl'a !
Dzisiaj padłem 12 razy czyli 1,2 kcc (przez zaje**** lagi, i mojego neta) to pomyśl ile bym tracił przy cenie tego Twojego amuletu (12x500=6000)
Nawet gdybym był allegro kid, to nie wiem czy by mi starczyło kasy. Nie opłacałoby się exspić!

Sunrise Hope
25-07-2008, 00:16
3.God-NIE! Nikt by tego nie kupił myśłisz żę 1000 level by tracił 1 kcc na takie gÓwno?


Ja tak...

http://i34.tinypic.com/wji04p.jpg

Wiec nie przesadzaj, ze nie ma kasy na to.
Loot z 1 dnia

@Topic Jestem za wprowadzeniem nowego amuletu i oslabieniem sl'a...


Dzisiaj padłem 12 razy czyli 1,2 kcc (przez zaje**** lagi, i mojego neta)

Po 2 deadzie wlacz sobie TV.

Cfaniak2d
25-07-2008, 00:24
Dla mnie teraz jest dobrze! Musi byc to dobre rozwiązanie, jeżeli ekipa APO wyceniła tak ten amulet i dała jemu takie wartości. Jaka będzie sprawiedliwośc grając teraz 200lvlem i nie móc kupic sl'a, bo za drogi :< Pozatym PvP stałoby się do du**, ponieważ 200lvl zabity przez 500lvl+ będzie bardzo stratny ;/

EsSаY
25-07-2008, 00:51
Napiszę co myślę bo i tak nie siedzę na tym forum, na warnach mi nie zależy...

Jednym słowem... FRAJERSTWO SIĘ SZERZY! Czy wy kur** nie umiecie czytać? To nie jest 20%, to jest 0.1% przykładowo. Czyli na 600 lvlu +/- 15% lvla. To jest dużo? NIE! A sprawi że pvp będzie miało jakiś sens! Strata 100cc przy deadzie nie jest chyba zbyt satysfakcjonującą karą dla tego co został okradziony/zwyzywany itd. Przynajmniej dla mnie nie było.
Fajnie jak ubijesz kogoś i frajer przychodzi z lvlem niżej. Przynajmniej każdy widzi że padł (^^ najgłupszy argument, ale jednak!)

Jestem w 100% na tak, a te ćw*** które już się zdążyły popłakać niech spadają na jakieś OTSy bez przyszłości, APO powinno być lepsze! Nie mówię, że ma wyglądać jak RL, no ale kur**... Niech będzie tu jakiś (choćby minimalny) poziom trudności!

Essay, jak ja jeszcze siedziałem na tym forum to pamiętam że prawie zawsze dobre rzeczy wymyślałeś i chciałeś żeby ten pieprzony OTS szedł do przodu...
Chyba jako jedyny w tym trwasz :]

A co do Godów, Gmów... Myślicie że jakieś loterie zwiększą radość z grania na apo? Nie sądzę... Tu potrzebne jest wprowadzenie większego poziomu trudności. A jak okaże się że to lipa to przecież można cofnąć to do poprzedniego stanu! Tylko Wam się nie chce...

1. Dzięki za uważne przeczytanie tego, co napisałem.
2. Robie własnego otsa, lecz on startuje ok za rok na wakacje, więc luz. Każdy bezsens ma swój sens.

@Topic
Zedytowałem główny post

DeDemon
25-07-2008, 02:00
Te blessy to całkiem fajny pomysł. I wtedy można by zrobić questy na jakieś amulety +xx do skilla, mlvla, hitów itd. A jak wiadomo... każdy quest urozmaica grę :]. Ale...

I tak nie przejdzie, bo z otsa odeszło by za dużo dzieci z płaczem i tekstami "Bo jest za trudno...", a Mortiis właśnie na tych dzieciach najwięcej zarabia.

Jak by Ci się chciało to moje gadu: 4118894, napisz jak ots będzie już chodził :] Jak uwzględnisz wszystkie błędy z którymi boryka się APO (a po czasie spędzonym na forum pewnie sporo ich znasz) to powinien być na prawdę dobry :].

Pozdro