PDA

View Full Version : [APO 7.6] Balans Postaci.


Kimlovs
25-07-2008, 17:02
Zauwazylem ze coraz czesciej ludzie maja pretensje ze pall jest najlepszy, knight niema czarow a sorcerer i druid sa totalnie udupieni, na poczatek dodam ze gram sorcerem zawsze nim gralem i bede grac obojetnie czy jest udupiony czy tez nie.

A teraz do zeczy nieznam sie zabardzo na ots ale czy niedalo by sie tak zrobic balansji profesji jak na rl tibi ?? a potem zwiekszyc sile kazdej profesji o np. 10 % ??
wydaje mi sie ze wtedy bylo by dobrze.

knighci sa profesjami do blokowania i solo wiec niepowinni miec czarow silniejszych od sorcera i druida.

sorcer, druid sa postaciami magicznymi wiec powinni miec czary silniejsze od palla i knighta takze powinni sie wiecej leczyc.

palladyn jest postacia pomiedzy tymi dwoma wiec niepowinien byc lepszy od knighta w blokowaniu ani od maga w czarowaniu a przedewszystkim jego sposob walki jest na odleglosc a nie solo.

jak juz wyzej mowilem zrobic balans taki jaki jest na rl tibi (hyba najlepszy), tylko ze zwiekszyc o np. 10 % sile profesji niz na rl.
Niegram na rl tibi wiec niejestem pewien czy tam jest dobry balans postaci.

Dodam jeszcze zebyscie nieczepiali mojej pisowni mieszkam za granica.

dubros
25-07-2008, 18:44
knight powinien sie wiecej leczyc bo skoro pal i druid maja vity a knight uh to wiadomo ze ulecza sie szybciej 2x niz rycek zanim uhem trafi itd..

Son Pall
25-07-2008, 18:44
knighci sa profesjami do blokowania i solo wiec niepowinni miec czarow silniejszych od sorcera i druida.
a tak nie jest ? ed / ms walą dużo więcej niż ek.

sorcer, druid sa postaciami magicznymi wiec powinni miec czary silniejsze od palla i knighta takze powinni sie wiecej leczyc.
a tak nie jest ? ed / ms więcej się leczą od palla i od ek .

palladyn jest postacia pomiedzy tymi dwoma wiec niepowinien byc lepszy od knighta w blokowaniu ani od maga w czarowaniu a przedewszystkim jego sposob walki jest na odleglosc a nie solo.

a tak nie jest ? rp mniej wali od ed / ms i nie jest lepszy w "blokowaniu" od ek .

Proste . a co do update jak na rl .^ to jest tibia 7.6 a nie 8.2~ chcesz tak bardzo rl tibie ? to może na nią idź co ?

Kimlovs
25-07-2008, 18:49
a tak nie jest ? ed / ms walą dużo więcej niż ek.


a tak nie jest ? ed / ms więcej się leczą od palla i od ek .


a tak nie jest ? rp mniej wali od ed / ms i nie jest lepszy w "blokowaniu" od ek .

Proste . a co do update jak na rl .^ to jest tibia 7.6 a nie 8.2~ chcesz tak bardzo rl tibie ? to może na nią idź co ?


po pierwsze czytaj dokladnie i ze zrozumieniem niegram na rl tibi, bazuje sie na informacjach, kto powiedzial ze tak bardzo chce rl tibi ( nieprzekrecaj faktow) niewiem czy na rl sa dobrze zbalansowane postacie to tylko propozycja jak kazda inna.

Knoox
25-07-2008, 19:23
Zauważ, że kiedyś Paladyn był 'udupiony'. Bił tylko i wyłącznie z 'exevo mas vis', bo 'exori max erex' zabieralo 1000many. Więc mało kto grał Paladynem. Wtedy to byłe Era Knighta, teraz Paladyna. Więc pogódźcie się z tym.

Kimlovs
25-07-2008, 19:39
Zauważ, że kiedyś Paladyn był 'udupiony'. Bił tylko i wyłącznie z 'exevo mas vis', bo 'exori max erex' zabieralo 1000many. Więc mało kto grał Paladynem. Wtedy to byłe Era Knighta, teraz Paladyna. Więc pogódźcie się z tym.

niewiem jaki kiedys byl pall czy tam knight ja zawsze gralem postaciami magicznymi przewaznie sorcem a w tibi niechodzi o to ze teraz jest era knighta potem palla a na koniec sorca i tak wkolko, kazda profesja powinna byc sobie rowna, a po wypowiedziach wielu ludzi wychodzi ze profesje niesa sobie rowne, w tym temacie niechodzi mi o to by udupili palla lub knighta bo ja jestem sorcem.

Adasik
25-07-2008, 19:45
Masz racje... zgadzam sie z tobą, ponieważ ja mając 630~ek nie umiem ubic 370rp... wiec jest to nie fair....

A tak pozatym to chyba sie pisze przez "ch" a rzeczy przez "rz"
Jest to bodajże w programie nauczania 3-ciej klasy podstawówki
Pozdrawiam :)

DeDemon
25-07-2008, 19:59
Pall jest za dobry, to wie każdy. Może blokować potworki tak samo jak knight.

Sorc i drut mają jedną wadę. Za duża ilość many na najlepsze czary... Co Ci po tym że masz w ciul many i mocne hity jak zanim znów będziesz gotowy do combienia to Cię 3x zdążą ubić?
Cały pic polega na tym żeby manę można było szybko odrobić i znów combić bo w przeciwnym razie jesteś przegrany!
Lepsze manasy dla postaci magicznych? To zły pomysł. Ja bym był raczej za zmniejszeniem ilości many na ue, gue.

Pall i ek mają na best czary 700-900~ many, jest to spowodowane rzekomą "mniejszą ilością many posiadaną przez te postacie". Jednak po odpowiednich przeliczeniach można dojść do wniosku że ilość czarów np. pallka i sorka z full many jest podobna.

Tłumaczenie wyżej podanym stwierdzeniem tej rzeczy jest banalne i bezpodstawne... Przecież o to chodzi aby sorek i druid mieli większą ilość many, mogli zadać więcej czarów i niemal bezustannie combić... Wtedy te profesje mają sens.

W zamian za zmniejszenie ilości many na najlepsze czary można by zmniejszyć siłę sprite wanda, lub zmniejszyć jego zasięg.

Jeśli jednak ta opcja GMom nie odpowiada, to można by było podnieść manę wymaganą na najlepsze czary knightowi i palkowi. Wychodzi na to samo...

To jest klucz do balansu postaci, mana na czary! Bo po co mi czar za 1.5k skoro jest niepraktyczny?

No i ostatnia możliwość to podniesienie hp na lvl u postaci magicznych. Prawdopodobnie spotka się to z największym bojkotem pozostałych profesji, no ale cóż :p trzeba o tej możliwości napisać.

Knight jest postacią "UPOŚLEDZONĄ MAGICZNIE" co oznacza że jego czary powinny kosztować więcej many, lub być słabsze.


Trochę namieszałem, być może jest to napisane dosyć chaotycznie ale ogólny zarys mojego pomysłu jest widoczny...

Pozdrawiam i liczę na to że nowi moderatorzy zajmą się wreszcie nie tylko warnowaniem i kasowaniem tematów. Fajnie by było gdybyście najlepsze propozycje zgłaszali Mortiisowi. W końcu jesteście tu też po to żeby pomagać :], Pozdrawiam.

Knoox
25-07-2008, 20:11
Masz racje... zgadzam sie z tobą, ponieważ ja mając 630~ek nie umiem ubic 370rp... wiec jest to nie fair....

A tak pozatym to chyba sie pisze przez "ch" a rzeczy przez "rz"
Jest to bodajże w programie nauczania 3-ciej klasy podstawówki
Pozdrawiam :)

Gratuluje PvP. ja ubiłem 150 Paladynem, 184 Knighta. I już mnie oskarżono o Bota na uhy. : O Exura Vita plx

Kimlovs
25-07-2008, 20:14
Gratuluje PvP. ja ubiłem 150 Paladynem, 184 Knighta. I już mnie oskarżono o Bota na uhy. : O Exura Vita plx


powiem tak niekturzy maja dobre pvp a niekturzy slabe pvp, przyznam sie ze niemam za dobrego :)
ale skoro tak wiele osob sie skarzy to watpie by kazdy sie mylil, a to pozostaje tylko w kwesti mortiisa, co z tym zrobi.

Adasik
25-07-2008, 20:16
Ty chyba nie rozumisz mojego postu...
Chwalisz sie ze 150pallem ubiles 184knighta, totez mowie ze pall jest lepszy?
Widac twój poziom inteligencji i rozumowania -.-
A po 2. nie gz mojego pvp bo on by mnie nei ubił ale ja tez go nie umiem ubic bo za duzo sie e. vita...
Cya

Martusiaa
25-07-2008, 21:58
@Adasik
Masz racje... zgadzam sie z tobą, ponieważ ja mając 630~ek nie umiem ubic 370rp... wiec jest to nie fair....

A tak pozatym to chyba sie pisze przez "ch" a rzeczy przez "rz"
Jest to bodajże w programie nauczania 3-ciej klasy podstawówki
Pozdrawiam

--------------------------------------
Powiem krótko...Masz racje "NIE UMIESZ UBIĆ" :))

Bright Bringers
25-07-2008, 22:09
Heh zbalansowanie proffesji?
Nendzny pomysl bo po co obciazac Mortiisa?
Juz ma duzo spraw a btw.to pall niby koks?
Choc druidy jada pall'a tez wiec nie pierdoli* mi tu ze Pall Rox Proff
Bo Druid ma hity zajebist*e jak i sorc
Tylko knight?Duzo hp do blokowania solowania dobry do questow itd
Jedyne co zle w knighcie:
Exori Max powinno o 2 % lepiej bic ;>
Tak,mniejwiecej jak palladyn:)

Grulix
25-07-2008, 22:43
Grałem ek teraz obecnie gram rp. I rp się łatwiej expi i pk. Ale małe szoty z exori max i exori max erex są takie same, a erex zabiera 900 many a exori max 700 jaka to sprawiedliwość?

Shadow Sorcer
26-07-2008, 16:03
dajcie spokoj pall teraz nie do ubcia jestem za tym aby dali 10% wieksze obrazenia dla sorka/druida no moze 15% i manasy ktore by dawaly 1k+ many takie jest moje zdanie ale tylko dla profesji magicznych palkowi sile czaru zmniejszyc i tyle bo wkoncu teraz pall to sorc/druid/knight w jednym ;/

$$<JONEQ>$$
29-07-2008, 19:53
Mysle ze to dobry pomysl ale zeby jednak nie bylo takiego balansu tylko zeby nadal bylo jakos ze ktorys jest lepszy a drugi gorszy ale zeby to zrobili tak zeby np do knighta dodali jakies rzeczy nowe lepsze zeby to rzeczywiscie troche zbalansowac ale tak zeby jednak byly jakies roznice. Knight np mozna by zrobic zeby walil wieksze hity z broni mniejsze z czarow u sorka i druida na odwrot i u palka zeby mniej wiecej po rowno bylo. No i takie tam inne ja akurat nie mam glowy do wymyslania takich rzeczy ale mogloby sie pare osob wypowiedziec i by sie wybralo najlepsze.

Silkroad
01-08-2008, 12:57
Nie,osłabili Vite palla,Knight jest do blokowania i nikt nie bloczy lepiej,Sorc wali najwięcej wraz z Elder Druidem więc po co to założyłeś przecież wszystko co tutaj wypisałeś jest...A chcesz tak jak w Real? To idź sobie tam to jest OTS! Tutaj jest tak a nie na Real. Chcesz Real'a? To idź Tam. Jestem na nie!

Nortius Knight
02-08-2008, 09:18
Nie,osłabili Vite palla,Knight jest do blokowania i nikt nie bloczy lepiej,Sorc wali najwięcej wraz z Elder Druidem więc po co to założyłeś przecież wszystko co tutaj wypisałeś jest...A chcesz tak jak w Real? To idź sobie tam to jest OTS! Tutaj jest tak a nie na Real. Chcesz Real'a? To idź Tam. Jestem na nie!
Sorcerer i Druid już zostały dawno wprowadzone czary najlepsze ze wszystkich postac magiczna ma mało hp ale zato czary poteżne a palladyn ma duzo hp i mocno wali i to nie jest sprawiedliwe bo palladyn pokonuje lepsze o 20lvl postacie magiczne.Knight ma duzo hp ale malo wali z exori max knight bez bota na uhanie to nawet przegra z 20lvl mniejszym sorcem albo i wiecej a z palladynem, to przegra o 40lvl mniejszym dlatego knightowi cos powinno sie nalezec albo powiekszyc czar albo powiekszyc uhanie