PDA

View Full Version : [Armia 7.6] Respy a dracule.


kicek7
27-07-2008, 13:59
Mam pewien pomysl zeby rozbudowac respy z draculami tak np dodac z 10 respow . Na dracule chodzi pelno ludzi a respow malo .

Tr4X
27-07-2008, 14:02
Witam. Ja bym wolał żeby zrobili duże respy z dracuami takie jak sa bally na ank. Respy te mogły by być płatne np. 1sc. Ale pomysł fajny

@down:
ja na 100 lvlu mialem ok 300cc wiec nie jest to problem zeby wydac 1sc na resp i expic tam. mozesz dac loga i expic kilka dni

Cfaniak2d
27-07-2008, 14:43
Jeżeli ktoś już ma płacic 1sc to zapewne ma lvl na którym już się nie expi na draculach, lecz na monster skeleton ;] Więc z tym respem płatnym to odpada. Pozatym są dwa respy wielkie respy na ankh, gdzie na jednym napewno znajdziesz jakiś wolny :P

J@zz
27-07-2008, 14:52
Moze i fajnie bylo by z tym powiekszeniem respow ale ten pomysl nie wejdzie w czyn ! a wiec niema co na to liczyc ale jestem na TAK

Silkroad
27-07-2008, 16:42
Na Anakros koło ms jest Zawsze wolny resp chociaż są tylko 4 :D A żeby ich dodać to się zgadzam sam tam expiłem i jest Dracul dużo ale zawsze zajęte. Z tymi płatnymi to też dobrze bo sobie wbijesz 200 level z 100 w pare dni więc 100 cc to nie majątek na 100 leveli. :)

DeDemon
27-07-2008, 17:08
Przydały by się duże respy msów bo są najbardziej obleganymi potworkami. A jeśli chodzi o draqle to bym podniósł ich hity bo teraz jest za łatwo. Respy też można by było dorobić.

Piter knighciq =0
27-07-2008, 17:13
Myśle że to dobry pomysł.Lecz 1 sc to za dużo dobrą ceną było by 30-50 cc.

$$<JONEQ>$$
29-07-2008, 19:44
Respy zostana nowe wprowadzone zapewne po nastepnym update poczekajcie troche. Troche bez sensu zeby teraz dorabiali jak moga zrobic wszystko raz a dobrze. Mozna by powiekszyc ale tez mozna by zrobic wlasnie jakies platne respy im lepsze potworki tym wiecej kasy trzeba zaplacic i tak bedzie sie to pozniej zwracac z nawiazka.

Elite Pablo&Master Bombka
31-07-2008, 02:02
Według mnie ten pomysł z płatnymi respiami jest dobry tylko może nia za 100 tylko za 50 cc ? :P PozdRo