PDA

View Full Version : [ARMIA 7.6] Wi?zienie :|


Kolbas
25-08-2008, 16:41
Propozycja na Więzienie dla hamskiego towarzystwa!

Jak w temacie chodzi mi o więzienie głęboko pod ziemią z 21 celami!
Chodzi o to zamiast ban za obrażliwe zachowanie, spam, pisanie na trade nie na temat. By takich ludzi zamiast banować wsadzać do wiezienia na 20 min. Gdy 2 raz się to powtórzy zawita ich ban ;] Nie chodzi o teleportacje Playera po przez GM tylko po przez GM lub tutora z runką która ich będzie losowo zamykać na kratkami!!
Zasady-
!kara "nick, za co
Do okola cel będzie chodzić celnik. Użytkownik mówiący cze do NPC dowie się ile min kary mu zostało.

Nie widziałem tego w tym dziale więc proponuje do pomyślunku na tym pomysłem ;)

Webster
25-08-2008, 16:44
Świetny pomysł !!! Dodaj jeszcze do tego Ankiete ;] Sądze że to dobry pomysł Ale komu by sie chciało to robić ? Przy takiej ilości leeeni na serwie.
First ;p;p

Silkroad
25-08-2008, 16:46
Tak! ale nie na 20 minut tylko na 2 godziny zalogowania. Logujesz się i siedzisz 2 godziny jak się skończy czas piszesz do NPC hi on odpisuje że możesz wyjść sie pyta czy chcesz wyjść ty mu odpowiadasz że tak i się teleportuje do City. za każdym następnym 3 razy dłużej czyli pierwszy ban 2 godziny drugi ban 6 godzin trzeci ban 24 godziny nastęny ban 62 godziny itd. Jestem na tak! po przekroczeniu 100 godzin siedzenia w więzieniu dostajesz Deleted konta.

Cryer
25-08-2008, 16:46
bardzo dobry pomysł! W Lineage też jest więzienie i to sie sprawdza!
Jestem w 100% na tak!

Kolbas
25-08-2008, 17:03
Pomysł jest teraz pomysł na realizacje...
Jakieś pomysły, bo nie wiem jak administratorów zachęcić do wspólnych działań na APO!

Cryer
25-08-2008, 17:05
Pomysł jest teraz pomysł na realizacje...
Jakieś pomysły, bo nie wiem jak administratorów zachęcić do wspólnych działań na APO!

Hmmm moze poprostu napisz mortiisowi Meila albo coś. Chociaż jak meila to polecam Tygrysa. Tygrys to 100% sympatyczny kontakt. Co do Mortiisa to nie wiem bo nie miałem jeszcze okazji z nim pogadać...

Dark Pajdochleb
25-08-2008, 18:00
Pomysł genialny ale tak jak ktoś wcześniej napisał trwało by to 2 a nawet 3 czy 4 godziny zalogowania czyli coś w stylu rs tylko że za kratami :) . Mam nadzieję że Mortiis to wprowadzi. Pozdrawiam...

Mondek
25-08-2008, 18:34
To byłby świetny pomysł siedzenie 2 godz w takim więzieniu napewno by sie przydał i to moim zadaniem jest troche lepsze niż ban bo ban np po 4 dniach znika ale w tym czasie możesz se grać na innych postaciach a tak musisz siedzić przed kompem i czekac:p

Cryer
25-08-2008, 18:40
@up
twoja wypowiedź przypomina mi pewną historie w Lineage która mis ie zdarzyła. Poszedłem sobie moim 61 Gladiatorem na hunt słabych leveli. Zrobiłem pk i zabiłem z dzisięciu 20lvlowców i przyszedł GMa i dał mi paraliża. I musiałem być online 4 godz żeby paraliż znkną. A jak sie wylogowałem po np 2 godzinach to musiałem po zalogowaniu znów 4 godz czekać. Nie grałem to postacią ponad miesiąc aż wkoncu zalogowałem sie na nią i poszedłęm spać (to była noc). I tak moge dalej szpilać :D

@topic

popieram propozycje po raz drugi!

Lepekxx
25-08-2008, 20:18
Fajny pomysł :D a może jeszcze niech będzie wyjście za kaucjom . :)

sebo14_92
25-08-2008, 22:08
No pomysl dobry... kaucja (w malym stopniu) zmniejszy saldo na serwerze ;] Tylko nie wiem jak duzy obszar musialo by zajmowac takie wiezienie ;] pomyslcie ilu noobkow zaklada konta zeby specjalnie spamowac itp...

BUBBA12342
25-08-2008, 23:17
Nom jestem ze. @up kabiny 1komorowe połączone ze soba wiecej niz 100na 100 :/

Chir
25-08-2008, 23:23
Pomysł nie jest zły. Tygrys mógłby zrobić jakąś nową wyspe i tam to więzienie by się znajdowało. Tylko co gdyby zabrakło już miejsca na nowych więźniów? Niech lepiej zostanie tak jak jest.

Kolbas
25-08-2008, 23:31
Wyspa by się przydała. I pz żeby wylogować się nie można było ;]
A z kaucją ale jakąś drogą, bo ktoś kupi na allegro 1000+ lvl to se będzie wychodził i będzie miał w dupie ile to kosztuje, kaucja powinna kosztować w zależy jakim wywinieniu. I oczywiście kara 2h znaczy ze musi tyle być online :)

Czkamy na odpowiedź na pw od pana tygryska ;D

old Don Mateo
25-08-2008, 23:41
OMG z kąd ty masz ten pomysł z otsów exp130 ?? bo wiesz był taki ja miałem tam GM i były taka wyspa z celami xD i ktoś napisał przekleństwo i leciał tam na 10 min jak napisał dwa przekleństwa to na 20 min itp. ale jak napisał 7 przekleństw to witał go ban :D


@topic

JESTEM ZA !!!!


@down

ale przynajmniej te ileś minut czy godzin będzie miał kary (nie będzie mógł expic lub coś sprzedac ;o)

no i gracze specjalnie bede wyzywac byle trafic do wiezienia i zobaczyc kto siedzi itp dzieki czemu gm bedzie mial wiecej oboty :F swietny pomysl XDDD
zadupiaszczy pomysł może wtedy pomyślą żeby zrobic testy na tutara xD

Lucky Pall
25-08-2008, 23:47
do dupy pomysl... Gm sie lognie i Open mpa bot...

GrabeQ
25-08-2008, 23:57
no i gracze specjalnie bede wyzywac byle trafic do wiezienia i zobaczyc kto siedzi itp dzieki czemu gm bedzie mial wiecej oboty :F swietny pomysl XDDD

19Fifi64
26-08-2008, 00:13
Propozycja na Więzienie dla hamskiego towarzystwa!

Jak w temacie chodzi mi o więzienie głęboko pod ziemią z 21 celami!
Chodzi o to zamiast ban za obrażliwe zachowanie, spam, pisanie na trade nie na temat. By takich ludzi zamiast banować wsadzać do wiezienia na 20 min. Gdy 2 raz się to powtórzy zawita ich ban ;] Nie chodzi o teleportacje Playera po przez GM tylko po przez GM lub tutora z runką która ich będzie losowo zamykać na kratkami!!
Zasady-

Do okola cel będzie chodzić celnik. Użytkownik mówiący cze do NPC dowie się ile min kary mu zostało.

Nie widziałem tego w tym dziale więc proponuje do pomyślunku na tym pomysłem ;)

Zobaczyłeś super skrypt na talkactions. Wiesz przynajmniej kto go napisał cwaniaku?
Wyobraź sobie, że ja.

http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=285282

Skrypt jest na 7.92+ :) Bo w 7.6 nie ma talkactions? <wow> ?

Pozdrawiam.

Kolbas
26-08-2008, 10:22
Czy gdzieś jest napisane że to jest mój skrypt ;p Ja wziołem z twojego skryptu racja ;)
Ale ja mam na swoim śilniku deadtuch 7.6 ;]
No więc temat do zamknięcia. Tygrys mi wytłumaczył kilka spraw, jedno moge wam powiedzieć (więzienie kiedyś powstanie ale nie jest to pewne.)
Myślę że temat do zamknięcia :P

Marlan
26-08-2008, 14:25
Żadko gram na APO, ale jestem w 100% za :)

Ankarius
27-08-2008, 13:16
Znakomity pomysł!!!
W wiezieniu mogły by osbywać się jeszcze walki rs-ów(Arena) aby nikomu sie nie nudziło.
Ale kaucja?
Czasami rs nie bedzie miał kasy bo go ubija i pech.

Jestem za tym pomysłem!!


http://r5.fodey.com/159832600b5094f8aa8ec48d0b73bac90.1.gif (http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp)

Kolbas
27-08-2008, 14:04
To jest moje więzienie na tibi 7.6
Zaznaczoną runą można graczy przenosić do losowych cel :D
http://i70.photobucket.com/albums/i100/Kolbas_sK/wizienie.jpg

Polewka :D

major inteligenty pies
27-08-2008, 15:06
dobry dobry pomysl naprawde cikawie by bylo gmowi by mieli spokoj i w ogole xdd
hehe i ten klawisz zajebiscie pasuje xddd

Cryer
27-08-2008, 15:57
pomysł zaje*** ale przydało by sie dla niesfornych graczy krzesło elektryczna. Czyli ktoś sie bedzie gorzej jak na więzienie zachowywał to pyk gm teleportuje to pokoju śmierci i BB.

19Fifi64
27-08-2008, 16:13
pomysł zaje*** ale przydało by sie dla niesfornych graczy krzesło elektryczna. Czyli ktoś sie bedzie gorzej jak na więzienie zachowywał to pyk gm teleportuje to pokoju śmierci i BB.

Zgadnę?

http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=203421

Czyż tak?

Pozdrawiam.

Crayon
27-08-2008, 16:26
Sądzę, że GMowie nie mieliby zamiaru bawić się w różne więzienia. I tak z trudnością przychodzi im banowanie ludzi na GC(obraźliwe wyrażanie się)

Cryer
27-08-2008, 16:29
Zgadnę?

http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=203421

Czyż tak?

Pozdrawiam.

nie :) niestety nie zgadłeś. nie zgapiłem tylko tak smao od siebie przyszło :-)

Kolbas
27-08-2008, 17:10
Fifi czemu mówisz wszystkim że odgapiamy?
LoL ja to mam na 7.6 a ty mówiłeś że nie działa na 7.6 pff

Dawidsoni
27-08-2008, 18:25
Ta super pomysł, ale mało realny:( Wątpie żeby Tygrys to zrobił

Mogłeś dodać ankiete...

Cruza
27-08-2008, 19:53
omg denny pomysł.... Przecież gracze z takiego więzienia mogli by pisać. Poprostu powinni zrobić tak że za pisanie niecenzuralnych słów jest ban na 5-10min np automatyczny.

KomarSorc =]
29-08-2008, 09:45
Genialny pomysł!! jestem jak najbardziej na TAKNie chciał bym się chwalić ale ja z kumplem jak się bawiliśmy w OTS'y to mieliśmy coś takiego :)

Firix
29-08-2008, 10:27
Wg mnie to jest dobry pomysł. Można by tak zrobić i byłoby to lepsze rozwiązanie niż ban ponieważ kare trzeba odczekać np taka na 2h a ban to po czasie sam zajdzie. Gorsza karą jest odsiedzenie tych 2 godzin niż dostanie bana na tydzień.

kicek7
29-08-2008, 10:36
ja jestem za wprowadzeniem tego pomyslu a gdy w celi jakis gracz bedzie przeklinal proponuje wyslac na zombie

Kolbas
29-08-2008, 13:50
@up
Co ty myślisz że mortis albo tygrys będą stać i ich pilnować :D
Wystarczy im kara ;] A jak dalej z więzienia by kleli to baned.

jacek3332
29-08-2008, 21:55
Pomysł bardzo dobry. Zaczynają mnie już denerwować osoby, które łażą po miście i cię wyzywają a potem chowają się w dp

Pall Posion
29-08-2008, 22:12
Dobry Pomysł potwierdzam fajnie by było xDxDxD

Selrien
29-08-2008, 22:21
Fajny pomysl jestem za ale...

niektórzy beda zostawiac bota na ten czas ;/ i dla nich to bedzie nic;/

Kolbas
31-08-2008, 10:50
@up albo zrobić jak w trainerach. Jak 10 min będziesz stać nie ruchomo to musisz dźwignię przesunąć ;] jak nie przesuniesz to lecisz tak na Vulcano Land do zombi ;d a potem se wychodzisz wolno ;d

Bald Drah
31-08-2008, 11:07
Super pomysł mi się bardzo podoba. Ale wiesz i tak Mortiis nic nie zrobi bo on tego tematu nie czyta buashsahas

A żeby tam było pz żeby nie można używać czarów ofensywnych do trenienia mlvl :)

Night
31-08-2008, 11:08
Świetny pomysł! Mam nadzieję,że Mortiis tu zajrzy i wyrazi swoją opinie na ten temat.

Hrater
31-08-2008, 11:16
Jestem Zdecydowanie ZA!

Kradziez loota, przeklenstwa, pisanie po nieodpowiednich kanalach. TO powinno byc karane wiezieniem :D.

Ale to samo zrobic na rooku ;]

Gratuluje pomyslu ;d

CC Squad
31-08-2008, 13:26
W sumie dobry pomysł ale nie wiem jak by Tutorzy/GM'owie mieli by ich tam dawać?

mateuszkosz 2.0
01-09-2008, 21:24
Dobry pomysł jestem za
Moze by to troche zmienilo wulgarne zachowanie apo i jej atmosfere :)

Kolbas
04-09-2008, 14:14
To jakieś pomysły jak to spełnić naszą dobre więzienie?? Bo jak narazie nabijamy posty ze fajny pomysł, ale ja bym chciał usłyszeć jak to urozmaicić by Mortii to dostrzegł i wykonał..

Webster
04-09-2008, 15:09
No i może jeszcze zbiorowy sex pod przysznicami ?? <lol6> nie do wykonania bez sens.

Pyra
04-09-2008, 16:14
Zalezy Jezeli za przklinanie i spam to moze byc ale Za booty Bany takie jakie sa ;]

Pawlos Knight
04-09-2008, 20:36
jestem za! Baardzo duzo jest takich noobow ktorzy spamuja... widzialem dzis nooba ktory biegal i spamowal :sprzedam wosso! -.- poszedl by taki do wiezienia i by se mogl pospamowac...

19Fifi64
05-09-2008, 18:40
Fifi czemu mówisz wszystkim że odgapiamy?
LoL ja to mam na 7.6 a ty mówiłeś że nie działa na 7.6 pff

Ponieważ uznawałem, że niektórych funkcji może nie być w tak starych źródłach. Nie spotkałem się osobiście z talkactions w 7.6. P.S. Pracuję na 8.0+ i nie testowałem na 7.6 więc z założenia mojego nie działa :) Nie sprawdzałem - nie działa. Proste :P

Ciekawe jak dodasz strefę anty-logout skoro wprowadzili to w 8.2 ? :D
Chyba, żeby dodać graczowi CONDITION_INFIGHT :)
Ale nie wiem czy to w 7.6 jest :D

Co do tematu. Skrypt fakt, udostępniłem i opublikowałem. Ale na armii żeby był...?

Kolbas
11-09-2008, 16:40
Na tym bedzie up polegać że będzie czas ile osoba bedzie musiała siedzieć, np inna czacha np zielona ;p

M3ntor 0.0
12-09-2008, 12:24
Według mnie bardzo dobry pomysl tylko pierwsza kara gdzies 1-2h a druga ban na 10 dni to za boty a za inne to neich Gm juz wymysli jestem za wprowadzeniem tego w zycie :p

xXxXx
12-09-2008, 16:56
Swietny pomysl :) Tylko na 3 godziny np :P i jeszcze takie cos moze byc zeby nie afkowal to zeby go walil zombie za jakies 200 ~~ zalezy od levelu jaki level do takiej celi trafiasz zebys musial sie co 30 sekund np ruszyc i uhnac ;P albo pociagnac za dzwignie a jak nie to wpadasz w dziurke z devil atomem xDD

wojtek_14-94
12-09-2008, 18:20
Dobry pomysl tylko ja bym dodal jeszcze zeby np 3 razy w wiezieniu i za kazdym razem o 20 min wiecej siedzimy a za 4 razem dostajemy ban np za boty 10 dni czy jak tam jest tak to nie jest zle ale znajac ekipe APO to nie wejdzie to w zycie .

Triko
12-09-2008, 18:29
Na rookgardzie przedewszystkim bo tam sie az roi ods noobow ;/

>>Vegos<<
12-09-2008, 19:05
Witam
@Kolbas
Gratuluje ci tego pomysłu i jestem ZA!!:D

Przydało by się to i mam nadzieję, że Mortiis/Tygrys to zrobią:p i zajrzą :p

Też robiłem mój OTS i gracze niektóre też takie coś robiły i postanowiłem zrobić to :P i udało mi sie zrobić :D

P.S. Odrazu mówię, że nie mam już tego mojego OTS'a bo foramt i usunięty :cool:

Badzjos
13-09-2008, 11:08
Tak! ale nie na 20 minut tylko na 2 godziny zalogowania. Logujesz się i siedzisz 2 godziny jak się skończy czas piszesz do NPC hi on odpisuje że możesz wyjść sie pyta czy chcesz wyjść ty mu odpowiadasz że tak i się teleportuje do City. za każdym następnym 3 razy dłużej czyli pierwszy ban 2 godziny drugi ban 6 godzin trzeci ban 24 godziny nastęny ban 62 godziny itd. Jestem na tak! po przekroczeniu 100 godzin siedzenia w więzieniu dostajesz Deleted konta.

Jak piszesz że każdy następny ma trwać 3 razy dłuzej to mógł byś to chociaz dobrze policzyć... 2h->6h->18h->54h->162h->486h->.... itp itd.... ;p

.Artas.
13-09-2008, 12:59
Taa, a może jeszcze szpital i straż pożarną co? :D Nie no rozyebało mnie to. XD Ludzie to jest gra a nie życie. Xd Jak Wam wbijają nooby załączcie CAM i do Mortiisa.

Metjaz
13-09-2008, 13:04
W sumie by było ciekawiej :P Proponuje coś w stylu obozu koncentracyjnego :P Murek, wszyscy razem w pierdlu no i kara by się wypełniała tylko jak by był zalogowany :P

Katana
13-09-2008, 13:58
Super pomysł...
A może by tak zrobić że jak ktoś jest w tym więzieniu i chce wyjść np. od razu to musi zapłacić "kaucje"
Ceny by można było ustalić od poziomu postaci.


Jestem za

Kolbas
15-09-2008, 15:32
Taa, a może jeszcze szpital i straż pożarną co? :D Nie no rozyebało mnie to. XD Ludzie to jest gra a nie życie. Xd Jak Wam wbijają nooby załączcie CAM i do Mortiisa.

Zauważ że gmów nie ma za często,,,
Tutorzy też taką komende po wini po siadać...

Bo że napiszesz to GM to ci gówno da...

Orzeszek
15-09-2008, 15:45
Takich propozycji było mnóstwo i żadna nie weszła w życie to zbyt prosty' sposób .. od tego są bany. pomyśl na to z drugiej strony że ktoś mogłby robic sobie nowe acc i postacie zeby tylko zająć tam SQM.. jak dla mnie ? Totalnie NIE :)

Bercik Knight
15-09-2008, 20:55
no nie wiem taki pomysl jest dobry na maly ots ktory liczy 50 osob w gore nie wiem mi to nie swita :)

Ernim
20-09-2008, 15:07
Moze odrazu komora gazowa? J proponuje wiecej cel bo 21 to malo i zeby tych straznikow bylo wiecej.

Gok
15-10-2008, 21:56
Ludzie, Wy się o miejsca nie martwcie wystraczy, że będzie budynek 50/50 i 7 pięter w góre/7 w dół. Reasumując, wychodzi nam 700/700 kratek wolnego miejsca a jak jedna cela zajmie 5/5 to parzcie ile macie miejsca :P. Wg mnie więzienie to jest w 100% dobry pomysł i mam nadzieję, że sie sprawdzi :P.

Daaron
15-10-2008, 22:10
@Up
Czemu odświeżasz tematy z przed miesiąca?

@Topic
Mi się to nie podoba co za różnica czy będze w celi czy dostanie bana po prostu niech zostanie jak jest.

Adasik
15-10-2008, 23:32
Jestem za! będzie to opamiętanie dla gracza...
Po takiej karze gracz powinien sie opamiętać i wicej nie postępować w ten sposób a jeśli nie, tak jak napisałeś będzie ban :)

BroxiQ
16-10-2008, 17:18
Pomysł jest ok ale ta kara jest troszkę zbyt krótka powinno być tyle co trwa rs i też żeby trzeba było być zalogowanym... Jak by raz poszedł do pierdla to by mu się odechciało :) Powinno być w ogóle takie coś zamiast banów tylko że za boty np. Dłuższa kara :) i chyba by to było nawet skuteczniejsze jak by się ruszyć nie mogl

Bulii
16-10-2008, 18:09
Pomysl jest bardzo dobry tylko kary powiny byc conajmniej 1-2 dni wiezienie i czeba by bylo byc online i zrobic tam pz zeby niemozna bylo trenic m lvla.To by bardzo urozmaicilo gre ;p

Jegaral
16-10-2008, 18:09
Jestem za :)
Bardzo dobry pomysł ale radziłbym aby to było np.
1raz na 2h online time
2raz na 3h online time
3raz na 7h online time
4raz ban na miesiąc
(wg. mnie jak ktoś dostanie kare na 7h to już sie oduczy pisania brzydkich słów w miejscach publicznych):cool:

Ktoś
16-10-2008, 22:07
Pomysł genialny :P

Tylko że nie na 20 minut... Na 2-3h bycia ONLINE!

Na pewno mniej osób by się wyzywało ;]

Peps
16-10-2008, 22:35
@topic
Też jestem za, twój pomysł mi się podoba.
I nie jestem za tym żeby go zniekształcać,według mnie powinno zostać tak jak jest w pierwszym poście(załorzyciela tego tematu)



@Jegaral
Skopiowałeś mój awatar:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Czemu to zrobiłeś?