PDA

View Full Version : [Armia 7.6] Skile maj? za ma?y wp?yw na dmg.


Harvester
09-09-2008, 14:17
Witam wszystkich forumowiczów. Sprawa ta mi chodzi po głowie od dawna aż w końcu zebrałem się na napisanie tego posta. Chodzi o to, że na tym ots w przeciwieństwie do real tibii stoją training roomy i można skilowac bez obawy przed PK. I wszystko było by ok ale pada zasadnicze pytanie: po co skile na APO ? Daja one tak niewiele, że równie dobrze mogło by ich wcale nie być. Uważam, że źle jest ustawiony współczynnik skila do obrażeń i levela do obrażen. Prościej mówiąc 1 skil daje za mało a 1 lev daje za dużo. Czy nie lepszy (uczciwszy) byłby współczynnik na przykład 50/50 ? Sprawa jest analogiczna jeśli chodzi o mlev sorca/druta. Tutaj również mlev daje niewiele a większość daje level. Choć wiadomo, że na APO każdy używa manasów więc mlev rośnie każdemu mimowolnie a na skille trzeba poświęcić dużo czasu ... Co o tym Myślicie ? Czy tez uważacie, że skille powinny mieć większy wpływ na zadawane obrażenia ? Proszę tylko o sensowne i logiczne wypowiedzi w temacie.

Knoox
09-09-2008, 14:43
eśli chodzi o mlev sorca/druta. Tutaj również mlev daje niewiele a większość daje level.

O rly ? Mlvl u postaci magicznych jakimi są Druid i Sorcerer dają dużo. =) Na 150 lvl MS z UE na 70+/- mlvl'u biłem o wiele mniej, niż mój kumpel z 90mlvl Druidem EMS. A te oba czary są bardzo podobne. Na test servie można było zobaczyć, gdzie każdy padal prawie na hita z C Arrow. Było potężne dmg od paladyna. Ja grałem, miałem 20k lvl i 90 Dist, nie brałem ludzi na hita, bo często Missowałem. A z większym (100 distem) ludzie na luzie brali innych na hita.

slodziutka321
09-09-2008, 14:49
Haha i tak pall i knight już są najlepszymi profami a wy chcecie jeszcze je ulepszać? Może od razu usuńcie wszystkie czary sorcom/drutom co? Przecież tylko knight/pall się liczy... Żałosne

Bysiek
09-09-2008, 14:51
@UP Mam wrażenie że grasz postacią magiczną;|

@2UP On nie mówił o TS!!

@TOPIC Zdaje Mi się że to dobry pomysł,zgadzam sie z Tobą...
Ale powiedz Mi jeszcze jak byś to wprowadził na APO??:eek: Ile by miały dawać te skile??!

ÓnDet
09-09-2008, 14:52
2up kretyn czytaj ze zrozumieniem czopie...


topic moim zdaniem tylko troche powinno sie to zmienic bo te boty na trainach.. bedzie ich coraz wiecej


dla psa kretyna i suki nizej.. kretynie ja umiem czytac...

Harvester
09-09-2008, 14:54
Dla noobow i pajaców wyżej, którzy nie umieją czytać: Nie chodzi o polepszanie kogokolwiek, chodzi o zwiększenie znaczenia skili kosztem levela. Na APO Level daje znacznie więcej niż skill. Dzieci zacznijcie myśleć, wrócice do szkoły i nauczcie sie czytać ...

Bysiek
09-09-2008, 14:57
Czyli chodzi Ci o to żeby 1 lvl walił tyle co 1k lvl ??!!

19Fifi64
09-09-2008, 15:23
Czyli chodzi Ci o to żeby 1 lvl walił tyle co 1k lvl ??!!

Widać że umiesz czytać. Chodzi o to, że hity zostałyby dalej takie jakie były do tej pory lecz, żeby obrażenia były liczone inaczej. Czyli nie siła (z broni) zależna jest od lvl tylko 50% od lvl i 50% od skilla co byłoby uczciwym rozwiązaniem.

Jestem na tak.

Pozdrawiam.

Smoczek
09-09-2008, 20:34
Jestem za gralem palladynem <dosc dlugo> i widac ze majac slabe skille hity siadaly ladne a inny majac wieksze skille bili porównywalnie wiec coraz wiecej ludzi nie skiluje

Po wprowadzeniu tej zmiany aby hity "siadaly" tzeba bylo by poskilowac a nie ""szalec"" w 500 lvlu na skilu dista np; 102 <--- znam takie pzypadki :(

Rembik
15-09-2008, 11:33
Jestem całkiem na tak, żeby to zmienić. Każdy wie, że na APO skille nic praktycznie nie dają, tylko sprawiaja fajne wrażenie. Rownie dobrze można mieć 100/100 i obrazenia nie beda wiele mniejsze od tych na 130/130. Pomysł jest całkiem dobry i Mortiis powinien zmienić to, aby skille cos dodawaly oraz mlvl, ktory teraz tez nic nie znaczy.

Stone
15-09-2008, 12:37
Masz rację, jak ze skilla 105 się wbija 106 to obrażenia są o jakieś 5 damage większe a wiadomo ile to czasu robić ten jeden skill i to jest bez sensu bym trenował do 120 i o ile by mi wzrósł dmg? Tyle że by się to nie opłaciło bo i tak bym miał każdego stworka na tyle samo hitów (i z shieldingiem on też by mnie na tyle samo hitów miał) z mlvl jest tak samo posłużę się teraz kalkulatorem (na przykładzie 100 knight z 8mlvl wali z maxa 928-1040 a na 9mlvlu 972-1089) i jeszcze ostatnia sprawa czyli magic turban i blue robe, jak założysz oba na 100lvlu i 8mlvlu to walisz 985-1103
Jak widać skillowanie i trenienie mlvla się nie opłaca (wiadomo ze trzeba mieć tam jakies skille ale powyżej 90 się to w ogóle nie opłaca) wbije se z 8 mlvla 12 mlvl (w chuja dużo czasu) i walę 1102-1235 litości przecież to na żadnym potworku nie zmieni liczby hitów na padnięcie go!
EDIT:
Żeby wam uświadomić to ze 8mlvla do 12 to z softami(jeśli dobrze liczę - erig.net i podzielić to na 2 potem 5 potem 3 bo 2 to xmlvl na apo 5 to xregeneracja many na apo i 3 to xregeneracja many na apo przez softy) wychodzi mi 1625godzin! to 2 miesiące trenienia bez przerwy! (bez manasów)
TO SIĘ W OGÓLE NIE OPŁACA! NIC TYMI SKILLAMI NIE ZMIENISZ TYLKO SIĘ NAMORDUJESZ KILKADZIESIĄT DÓB!
LUDZIE! WBIJAJCIE TYLKO SKILLE 90 (NIE ŻEBY MOCNIEJ WALIĆ TYLKO ŻEBY TRAFIAĆ WE WROGA) I PRZESTAŃCIE SKILLOWAĆ! A MLVL MIEJCIE WBITY PODCZAS EXPIENIA I DO TYCH 90 SKILLÓW! :P

do óndead
on napisał to 2 min po tobie czyli możliwe że zaczął pisać przed tobą lub wszedł w temat nie odświeżał go ty napisałeś posta a potem on napisał

Malffoy
15-09-2008, 15:12
To jest OTS debilu a nie RL Tibia, to że wbiłes skile na bocie to teraz sie nie zal na forum ze maja za maly "wplyw na gre"
A więc nie podoba sie? Wy***rdalaj na rl tibie, prawie wszystkie wasze propozycje sa zenujace i smieszne, jak chcecie dawac jakies propozycje wklejajcie w dziale Humor.

Stone
15-09-2008, 15:55
Nie jesteśmy debilami i chodzi tu o to że jak się wbije skille od 10 do 120 to myśleliśmy że to dużo daje i wielu z nas wbiło te skille przez ciężkie godziny nie wszyscy botem a tu się okazuje że to praktycznie nic nie daje i to jest niesprawiedliwe żę taki 100lvl ze skillami 70 wali mocniej niż 80lvl ze skillami 120 a ten 80lvl zamiast tyle skillować to by wbił 200+lvl gdyby wiedział że te skille nic nie dają

Malffoy
15-09-2008, 16:14
Nie jesteśmy debilami i chodzi tu o to że jak się wbije skille od 10 do 120 to myśleliśmy że to dużo daje i wielu z nas wbiło te skille przez ciężkie godziny nie wszyscy botem a tu się okazuje że to praktycznie nic nie daje i to jest niesprawiedliwe żę taki 100lvl ze skillami 70 wali mocniej niż 80lvl ze skillami 120 a ten 80lvl zamiast tyle skillować to by wbił 200+lvl gdyby wiedział że te skille nic nie dają

To masz problem? to jest ots idiotko nie rl tibia wiec? I tak kazdy tutaj wali z magii wiec sie nie do***rdalajcie do skilli...

Shadow Sorcer
15-09-2008, 16:25
dobre by to było ale nie zapominajmy o postaciach magicznych, oni też istnieją? jeszcze na tym OTSie. Nam ms'om/ed'om zwiekscie o +15% obrazen od wandow w porownaniu w pvp ja 600ms konta 600rp ja walilem w niego 700+hp z wanda a on mi po 1,5k ludzie co to ma byc do chuja pana za przeproszeniem?? Ms/Ed to sa profesje ktore praktycznie nie licz asie w pvp i jestem za tym zebysmy dostawali 12hp+ na lvl oraz zwiekszyc uderzenia z wanda takie jest moje zdanie

Harvester
15-09-2008, 17:18
To jest OTS debilu a nie RL Tibia, to że wbiłes skile na bocie to teraz sie nie zal na forum ze maja za maly "wplyw na gre"
A więc nie podoba sie? Wy***rdalaj na rl tibie, prawie wszystkie wasze propozycje sa zenujace i smieszne, jak chcecie dawac jakies propozycje wklejajcie w dziale Humor.

Żałosna wypowiedź, żadnego uzasadnienia a ja prosiłem o logiczne wypowiedzi. Nie masz racji kolego ...

Mefres
15-09-2008, 17:57
Jestem stanowczo na tak, ponieważ poświęciłem nie jedną godzine na skillowanie, a w sumie było to nie potrzebne ponieważ one przecież (prawie) nic nie dają.
W pełni zgadzam sie z Harvesterem i jego opinią na temat skilli.
Byłbym mile zaskoczony jeśli Mortiis zrobił by coś z tymi skillami i oczywiście z mlvl dla sorc/drutów. Pozdro 4All

Ales Thon
18-09-2008, 09:22
To jest OTS debilu a nie RL Tibia, to że wbiłes skile na bocie to teraz sie nie zal na forum ze maja za maly "wplyw na gre"
A więc nie podoba sie? Wy***rdalaj na rl tibie, prawie wszystkie wasze propozycje sa zenujace i smieszne, jak chcecie dawac jakies propozycje wklejajcie w dziale Humor.

Spierdalaj.

#topic
Jestem jak najbardziej na tak. ; )
Sam mam skille 112/116 (168lvl) i jakoś różnicy nie widać..
Chociaż wczoraj biłem tyle ile 190 knight. Ale to różnica 5-20dmg...

Stone
18-09-2008, 19:23
To masz problem? to jest ots idiotko nie rl tibia wiec? I tak kazdy tutaj wali z magii wiec sie nie do***rdalajcie do skilli...


A zapomniałeś o mlvlu?

blablabla...z mlvl jest tak samo posłużę się teraz kalkulatorem (na przykładzie 100 knight z 8mlvl wali z maxa 928-1040 a na 9mlvlu 972-1089) i jeszcze ostatnia sprawa czyli magic turban i blue robe, jak założysz oba na 100lvlu i 8mlvlu to walisz 985-1103
Jak widać skillowanie i trenienie mlvla się nie opłaca (wiadomo ze trzeba mieć tam jakies skille ale powyżej 90 się to w ogóle nie opłaca) wbije se z 8 mlvla 12 mlvl (w chuja dużo czasu) i walę 1102-1235 litości przecież to na żadnym potworku nie zmieni liczby hitów na padnięcie go!...blablabla


blablabla...Żeby wam uświadomić to ze 8mlvla do 12 to z softami(jeśli dobrze liczę - erig.net i podzielić to na 2 potem 5 potem 3 bo 2 to xmlvl na apo 5 to xregeneracja many na apo i 3 to xregeneracja many na apo przez softy) wychodzi mi 1625godzin! to 2 miesiące trenienia bez przerwy! (bez manasów)...blablabla


Jakoś postów to się czytać nie chciało?

Fedor wwy
18-09-2008, 19:36
I właśnie dobrze że skile mało dają !! 100 level by walił tyle samo co 1 k lvl z miecza ?? Każdy noob by tylko skilował. Jak ci się nie podoba nie skiluj wcale. I daj dupie spokój ! Wole expic niż skilowac bez sensu.:) To nie real tibia !!!!!!!!!!!!

Harvester
18-09-2008, 20:39
I właśnie dobrze że skile mało dają !! 100 level by walił tyle samo co 1 k lvl z miecza ?? Każdy noob by tylko skilował. Jak ci się nie podoba nie skiluj wcale. I daj dupie spokój ! Wole expic niż skilowac bez sensu.:) To nie real tibia !!!!!!!!!!!!

Czytaj ze zrozumieniem ... Nie lubie sie powtarzać ale niektórym trzeba tłumaczyć kilkukrotnie to samo ... jakim cudem 100lev może bić tak samo jak 1000lev dajmy na to jak obaj mają 120 skila ataku ? Jak, z której strony ? Przecież dmg daje w zdecydowanej większości level (oceniam że 90% a reszta to skill i atak z broni). Głupcze chodzi o to żeby zmienić balans zadawanych obrażeń, więc zabrać troche dmg z levela a dodać do skili żeby one coś dawały w rzeczywistości, proste nie ? I co ma do tego to, że to ots a nie oficjalna tibia ?

Ktoś napisał wyżej żeby zwiększyć o 15% obrażenia z wandów. I pada pytanie: sorce/druty skilują bo ja sie z tym nie spotkałem ? Jasne, że nie skilują, knighci/palki skilują, poświęcaja dużo czasu na coś co praktycznie nic nie daje. Walisz mniej z wanda bo walisz więcej ze speli czy to takie trudne ?

_JąkoOoŚ_
18-09-2008, 22:21
W 100 % słuszny temat. Skille naprawdę na tym otsie nie mają większego znaczenia więc dobrze by było jakby hity zależały w 80% od lvl'a a chociaż te 20% od skilli.

Mastahh 18
19-09-2008, 07:29
co wam da taka zmiana?? przeciez i tak wszystko pozostanie tak jak bylo tylko ze lev nie bedzie juz sie tak liczyl... ale i tak 1k lvl bedzie bil prawie tak samo jak przed takowym balansem ...

Silkroad
20-09-2008, 18:06
To nie jest RL żeby tak było to jest zwykły malutki ots'ik na którym jest wszystko inne niż na rl. Były takie tematy szukaj nie boli. Jestem na Nie.

Clizz
26-09-2008, 17:27
Masz racje powinny skille dawać więcej a za lev mniej bo np... taki 1k knight to wciska moze z 3k

pogromca of apo
26-09-2008, 18:50
zgadzam sie 100% racji skile powinny dawac duzo wiecej dgm bo tak szczerze mówiac nie oplaca sie skilowac