PDA

View Full Version : [ARMIA 7.6] devil atomy i apo


Baczeq
13-09-2008, 20:09
wiecej respów apo glacki to nawet 600ek ubije z 1k edem fanie jak by były devile taki 1400ek może z 2 uherami już bić bo nie leci na 2 hity ; x było bby ciekawiej

[Mc Maciek] A tag to już nie łaska? ;>

krzysiek_15
13-09-2008, 20:11
juz za wolno ci leci lvl?? mam lepszy pomysl :) kup sobie nowa mapke na allegro i pare botow i stworz sobie glace i devile i mastery i bedziesz sobie je bic wtedy bedzie ciekawiej ;) pozdro

Deduś
13-09-2008, 20:11
Więcej respów = szybciej lvle by wbijali...
I tak już jest chujowo na apo pod tym względem :/
Same 1k+ latają w city.
Taki Woder Bone, nigdy go nie widziałem, a tu nagle 1.5k lvl : o!

Nazwa użytkownika
13-09-2008, 20:17
Jak masz za maly lvl to kup sobie wiekszy lvl na allegro.

Baczeq
13-09-2008, 21:34
zazdrośnicy ; ) swoje wyexpiłem i moja sprawa nie nabijacie postów wladca ty dopiero jestes noob zlodziej i bot wypowiadajcie się na temat a nie o mnie psy maciek zapomniałem ; )

old Don Mateo
13-09-2008, 21:36
Pomysł do dupy bo by za szybko lvl szedł ja bym dał taką propozycje żeby na tydzień dac mapę z przed 2.+ roku i by zobaczyli jak to się kiedyś grało

@down

to idź quueny albo proś o więcej respów z quueny bo respy z APO to tylko jak by strata kasy(broszka by straciła cenę) z Devil Atomem to zrobic jakiś resp przy którym by się respił co 30 min albo co 1 h (chodzi też o to co z niego wypada h lvl by mieli za bardzo i to bardzo bardzo dobrze z kasą) teraz kumasz ?

Baczeq
13-09-2008, 23:09
don mateo ; x chuja a nie szybko by szedl? ile apo daje expa 200tys chyba w tym czasie zanim ubije apo jedno dam rade zabic po 3 quueny naraz 3 razy czyli 9 quuenów po 550 expa teorytycznie to 490k ale same teżsie bija niech bedzie te 400k... atom nie wiem ile daje ale z serwa było by go wstanie z uherami ubić neko ,kicaii,bart,show o kimś zapomnialem? a no ass i aku i chyba to wszyscy bo 1k ek nie ma szans apo ubić x d przy 30k hp ma go na 2 hity (20k 1 morcik) lapa i mort i pada

Silkroad
20-09-2008, 18:16
Uu baczeq dzieciak się rozłościł? Taki niby rozgarnięty a nie wie co to Edit? Koxisz. Zamknijcie temat bo on tu wbije z 10 postów. A Z propozycją się nie zgadzam. By było za łątwo.

Gracjanus
20-09-2008, 18:51
ej nie dawajcie tego bo ja masm maly lewel i was ni dogfonie jakh daciee te potwory

Malffoy
20-09-2008, 20:58
Kolejny idiotyczny pomysł allegro kida, prosze Cie zachowaj swoje niby "propozycje" dla siebie i swoich starych.
Chciał bym to widziec jak 600 ek rozwala apo z 1000 ed
Wniosek: Jestes Idiotą

Kreweta
20-09-2008, 21:28
Malffoy a idz sie showaj bo mnie dupa boli od twojego gadania aaa sorka zapomiałem ty 600 ek z 1k sioherem na raty byś poszedł???? chciałbym to zobaczyć XDXD

@Topic
Pomysł fajny ale nie potzebny jeżli mamy wierzyć moriisowi to kiedyś będzie to apo 8.xx
a dopiero w tedy będziemy myślieć jak truć d**e Mortiisowi o nowych monsterkach i expach,respach a teraz jak ci sie nudzi i nie chce ci sie expic to idz i skilluj ;);););)

Daaron
20-09-2008, 22:08
Lepiej byłoby zrobić potworka którego można ubić tylko razem a nie leci taki Abu i Neko nie dość że, zabijają się nawzajem to bez problemu ubijają Devil Atoma możeby tak więcej HP dodać potworom żeby było tak razem w grupie wspólnie. Bardziej by to było ekscytujące tak jak Ghazabran na RLu wszyscy chociażprzygotowują się 2- 3 godziny nawet to działają wspólnie każdy ma swoje zadanie.

Malffoy
21-09-2008, 11:31
Malffoy a idz sie showaj bo mnie dupa boli od twojego gadania aaa sorka zapomiałem ty 600 ek z 1k sioherem na raty byś poszedł???? chciałbym to zobaczyć XDXD

@Topic
Pomysł fajny ale nie potzebny jeżli mamy wierzyć moriisowi to kiedyś będzie to apo 8.xx
a dopiero w tedy będziemy myślieć jak truć d**e Mortiisowi o nowych monsterkach i expach,respach a teraz jak ci sie nudzi i nie chce ci sie expic to idz i skilluj ;);););)

Japa gnoju gram tutaj dluzej od Ciebie i zna mnie bardzo duzoo osób, a do tego jestes dupoliz myslisz ze allegro kid cos ci da? MUHAHHA jeszcze sie zdziwisz. I jeszcze raz mowie ten pomysl jest po***any jak i jego tworca kupil chara na allegro i kozaczy.

Baczeq
21-09-2008, 12:39
"up ja gram duzej niż ty i ty jesteś też allegro ;* alb seles na allegro leona kupiles przez allegro malofya nie wiem pozatym ***** gdzie pisze ze 600ek lata z 1k ed na apo cioto? umiesz czytać napisane jest o glackach że są zajete bo nawet 600ekowie są tam z uehrami wiec wypierdalaj nie na bijaj postów bo ci to nie wychodzi ; (

EsSaY
21-09-2008, 14:15
Pomysł beznadziejny, odpuść sobie pisanie na tym forum bo Ci nie wychodzi.

Mój podpis rox XD

Malffoy
21-09-2008, 14:44
"up ja gram duzej niż ty i ty jesteś też allegro ;* alb seles na allegro leona kupiles przez allegro malofya nie wiem pozatym ***** gdzie pisze ze 600ek lata z 1k ed na apo cioto? umiesz czytać napisane jest o glackach że są zajete bo nawet 600ekowie są tam z uehrami wiec wypierdalaj nie na bijaj postów bo ci to nie wychodzi ; (

Tak tylko tym sie roznimy ze ja na tym zarabiam w przeciwienstwie do ciebie i nie kupuje za rl kase albercior 1-818 sprzedany za rl kase mialem z niego dobrze ponad 100kcc to kupilem leona za to pozniej go sprzedalem za 650 zl pustego teraz mam malffoya ktorym gralem ale juz nie bede gral bo apo jest juz "Chujowe" tak jak napisal Drako w jednym z postow starzy gracze sie na nic nie skarza ze nie ma na czym expic czy rp jest za silny tylko JE*ANI allegro kidy tacy jak ty i inni ktorym pomaga wujek allegro wiec ZAMKNIJ JAPE KU*WO!

Baczeq
21-09-2008, 15:24
a ja nei zarabiam? potem ci rozpisze ile mam na czysto jak tak bardzo placzesz ;(

Malffoy
21-09-2008, 15:28
a ja nei zarabiam? potem ci rozpisze ile mam na czysto jak tak bardzo placzesz ;(

Nie płacze pedziu idz do starego zeby ci zarzucil pare plnów bo nie masz na sl'a

EsSaY
21-09-2008, 17:36
a ja nei zarabiam? potem ci rozpisze ile mam na czysto jak tak bardzo placzesz ;(

H@H@H@, na czysty minus chyba. H@H@H@H@

"Kick, Push, Kick, Push, Kick, Push, Kick, Push Coast."

Bysiek
21-09-2008, 19:46
Kurde, Baczeq myślałeś kiedyś nad tym dlaczego twoje tematy są krytykowane??
To ja Ci powiem,bo są tak głupie aż szkoda ich czytać. Jak widze twój temat to nawet go nie czytam tylko odrazu cię krytykuje! tak jest lepiej......

GrendFader
07-10-2008, 18:51
Co wy ludzie Macie za Kulture Ciekawe jak wam bedzie chciało się expić

@Topic

Dobry pomysł jestem za przydało by się wiecej respów
A może jakis nowy potworek no nie wiem nie wiem

Mortiis : Siema
Tygrys :czesc
Mortiis : dasz cos plx
Tygrys : nie

Labeletti
07-10-2008, 20:31
I po co to? Już za wolno wam lvl idzie? Nie ma tak dobrze żeby lvl tak szybko leciał. Trzeba trochę się pomęczyć, a jeśli chcesz Devil Atoma to od tego są najazdy.