PDA

View Full Version : [ARMIA 7.6] Nowe Domki // Sreeny!!! MapEditor


dran frek 3
14-09-2008, 12:52
Ostatnio wpadłem na pomysł urozmaicenia trochę domków na serwerze. Obecne są prawie takie same, mało oryginalne, typowe... Żeby nie było złudzeń, mapa APO w dalszym ciągu przypomina kiepską mapę Yourotsa. Moją propozycją jest wprowadzenie nowych domków. Sieć domków tworzyłyby drzewa o różnej wysokości, pomiędzy nimi "zawieszone" na linach byłyby domki ;] Do każdego domku wchodziłoby się przez teleport, oczywiście wejście należało by do danego właściciela. W takim stylu mogłoby nawet powstać całe miasto, na dole skały/ drzewa, drogi, a na górze domki ;] Komentujcie mój pomysł ;) Pozdro

P.S Domek zrobiłem z ciekawości, jak to będzie wyglądać, nie staram się o posadę mapera czy cuś innego, bo zaraz jakieś dziecko wyjedzie z tekstem ;]

http://i37.tinypic.com/axihvl.jpg

http://i37.tinypic.com/2z74igo.jpg

http://i34.tinypic.com/2zezfol.jpg

http://i36.tinypic.com/wi8y39.jpg


[Mc Maciek] O tagu się zapomniało? ;>

Mo$uke
14-09-2008, 12:59
Pomysl ciekawy , chcociaz ciezkie byloby do zrobienia bo nie ma lokalizacji o podobnej budowie.Musialo by powstac nowe miasto.
Wyslij Tygrysowi lub Mortiisowi i wtedy on oceni bo on ma najwiecej do gadania.

*Poziomek*
14-09-2008, 13:00
Mi to się bardzo podoba. Mapy na serwerze to są po prostu zwyczajne pomieszczenia... chciałbym, żeby coś takiego weszło w życie. Może znowu zaczął bym grać

Smoczek
14-09-2008, 13:50
Pomysl zaje...
Byly zapowiedzi new mista na servie mysle ze tygrys moglby wykozystac twoj pomysl :)

GrulixBaned
14-09-2008, 14:03
Mi się nie podoba. Oczywiście fajny pomysł ale ten domek to ala robin hood. Nie lepiej rozbudować okolice Soni. Zrobić miasto jakieś domki albo coś. A i jeszcze przerób sobie tak yurka jak Tu jest zobaczymy.

Naiczer
14-09-2008, 14:07
@up dobra, dobra i tak widac ze to yurek. Poco rozbudowywac maisto gdzie jest Sonia?? Nzowu wyjdzie kolejne zwykle miasto

@temat
Pomysl dobry. Jak by bardziej urozmaicili mape to tez moze bym zaczal grac. Kazdy domek jest taki zwykly kwadrat/prostokat i koniec. Moim zdaniem pomysl dobry. Jak ktos up mowil. wyslij do Mortiisa e-maila z taka propozycja i moze z tymi screenami czy cos

old Don Mateo
14-09-2008, 14:43
Pomysł jest bardzo ciekawy ale jak ty zrobiłeś ten domek to się nie obraź bo on hmmm jakoś kiepsko wygląda ale można wykorzystać to i ładniej zrobić xD

@edit

weź przeglądnij 4 razy na ten swój projekt i nie wciskaj mi kitów że ten domek jest super extra przebojowy i wiem że to tylko jest przykład

xxXTibiomanxxX
14-09-2008, 14:45
Super pomysł.Ten domek chyba wziales z RL tibii.Bo na drzewach w Ab są takie domki.;)

Lechista92
14-09-2008, 14:47
Bardzo ciekawy pomysł.
Coś innego przynajmiej by było, bo juz troche nudno sie robi na tym APO.

Djkrystus
14-09-2008, 15:44
Super pomysł ! Fajnie byłoby gdyby takie miasto powstało :) . A i chciałbym zauważyć, że wosso w pasku :p

Pozdrowienia 8)

Matii Knight
14-09-2008, 15:48
Pomysł fajny, ale wykonanie denne. ID trawy przedpotopowe, mało urozmaiceń. Jak będę miał czas to zrobię sam domek i wrzucę.

Matii Knight
14-09-2008, 15:57
Może na początek coś takiego:

http://i34.tinypic.com/9lac02.jpg

Potem może to:

http://i35.tinypic.com/qsmlc8.jpg

dran frek 3
14-09-2008, 16:15
Hehe potraficie rozbawić człowieka XD:

- Matii Knight - owszem trawa mogłaby być inna ale chodzi o pomysł domku a nie podłoże ;] Moją prace skrytykowałeś że jest słaba...hmm przyznam że te twoje "domki" nie zrobiły na mnie wrażenia XD Prostokąty nic więcej ;]
Tak w ogóle co ci dokładniej w domku nie pasuje? Miałem demony na tych linach zawieszać żeby było więcej jak to ująłeś "urozmaiceń" xD

-Djkrystus gdzie ty widzisz Wosso kolego ; D? Ja tam widzę Otsa, Ip Changera, Tibie, Neo i Painta ; ] Botów nigdy nie używałem i używać nie będę bo po co?

-xxXTibiomanxxX - po 1 nie gram na RL tibi, po 2 tam z tego co słyszałem są domki "drzewa", nie spotkałem na żadnym otsie jeszcze wiszącego domku. Pomysł jest mój. Po 3 w tibi 8.xx masz o wiele więcej możliwości, a 7.6 ogranicza cię do prostych kształtów

-old Don Mateo - co ci się nie podoba w domku? Jest 1 bo ma służyć dla przykładu... A tak a propos robienia map, to czekam na twoje wykonanie ;]]

Djkrystus down@

Żeby była jasność: od lewej : Internet, Ipchanger, Połączenie lokalne, Nokia Pc Suite, Tryb zasilania (laptop), Głośność i SpeedTouch Modem ; ] Jeszcze coś ;)?

M3ntor 0.0
14-09-2008, 16:29
Dobry pomysl z tym miastem. Szczerze powinno byc wiecej GMow bo tylko Tygrys cala mape musi robic. Proponowalbym tez zeby zrobic nowe monstery o sile takiej jak MSC , King , Bally oraz dla low lvli tez cos nowego. ;)

Djkrystus
14-09-2008, 21:22
@Dran Frek 3
A ten waż, ikonka tam gdzie GG w prawym dolnym rogu to co to? Ja sie nie znam na botach wiec nie wiem jaka ma ikone każdy kolejny ale mi sie zdaje ze to wosso. Jeżeli nie to sorrki

Pessto
14-09-2008, 22:21
Fajny pomysł z tymi domkami na drzewach,ale szczerze wątpie żeby Tygrys to zrobił ;/

Silkroad
20-09-2008, 18:14
No no super pomysł ale wątpie żeby wszedł w życie Tygrys nie koszysta z map robionych przez graczy. Napisz do Tygrysa na pw. napewno odpowie.

Verrier 2.0
27-09-2008, 11:32
@Dran Frek 3
A ten waż, ikonka tam gdzie GG w prawym dolnym rogu to co to? Ja sie nie znam na botach wiec nie wiem jaka ma ikone każdy kolejny ale mi sie zdaje ze to wosso. Jeżeli nie to sorrki


Lol ten "wąż" to IP Changer xD Sam takiego pasiadam.


@topic
Raczej nie wejdzie.

mateuszkosz 2.0
04-10-2008, 09:34
Pomysl mi sie podoba bardzo bo jest tylko 260 house i kazdy prubuje kupic a nie ma domku...

jacek3332
06-10-2008, 20:53
Można by zrobić miasto w stylu ab'dendriel z RL Tibi.

Zbuntowany
07-10-2008, 15:27
Super pomysł.Ten domek chyba wziales z RL tibii.Bo na drzewach w Ab są takie domki.;)

O.O to od kiedy Ab porasta dżungla?
Ab tworzą drzewa i menchiry a nie jakaś tiquanda.

@topic.
Fajne domqi. Orginalne i z pomysłem.

Vienio
07-10-2008, 15:29
ssij w ogole po huj ten idiotyczny temat idz z tad i nie wracaj
@down
to nie bylem ja,dawny kolega wbil na konto i zaczal spamowac

Domerus3
07-10-2008, 20:44
up@ A tak naprawdę o co dziecku się rozchodzi ;]?

Topic@ Fajny pomysł, ale do dopracowania

Labeletti
08-10-2008, 15:05
Pomysł fajny, godny uwagi. Ale nie wydaje Ci się, że przebudowa całego miasta to dużo roboty? No Chyba, że Mortiis lub Tygrys by chcieli się podjąć takiej pracy.