PDA

View Full Version : Bank z oprocentowaniem.


Mevil
25-12-2009, 15:10
Witam ! Wpadłem na pomysł żeby dodano bank na otsie, ale taki inny bank.
Mianowicie można by go zrobić z oprocentowaniem. Maksymalnie by można było wpłacić do niego 1000 cc (1kcc).
Oprocentowanie wyglądało by tak :

Bezpieczne Bezpieczeństwo: 100 % Ryzyko: 0 % Wzrost: 5%
Optymalne Bezpieczeństwo: 75% Ryzyko: 25% Wzrost: 15%
Ryzyko Bezpieczeństwo: 50% Ryzyko: 50% Wzrost: 30%
Hardcore Bezpieczeństwo: 25% Ryzyko: 75% Wzrost: 50%


Wyglądało by to tak, że po tygodniu trzymania swoich pieniędzy na jakiejś stawce otrzymujemy dany %(w cc) od jakiejś sumy. Oczywiście można też stracić dany % z jakiejś sumy, np:
1000 cc stawka hardcore, dostajemy 50% więcej (czyli mamy 1500 cc) lub tracimy (więc mamy 500 cc).

Oczywiście blokada do 1 kcc jest tylko przy wpłacaniu, potem jeśli mamy juz 1100 cc rośnie od tego dalej % dopóki nie wypłacimy.

Maksymalna suma może być do ustalenia.

@marcelllo
Dzięki za wykrycie błędu ale od razu nie wyzywaj że liczyć nie umiem.

@edit
Jezu chyba nie zrozumieliście czy co.
Można maksymalnie wpłacić do tego banku 1000 cc, najlepiej na całe konto. I chyba po tygodniu czekania na bezpiecznym 5% to 50 cc (jezu naprawdę duża suma) chyba nie dużo.

KaZeK
25-12-2009, 15:14
Nie bo nie.


Jest dużo kasy na serwie chcesz ją jeszcze powiększyć ?: O

v.37.0 Azbestowy v.37.0
25-12-2009, 15:22
Myślę, że nie przejdzie gdyż było wiele skarg nt. zbyt dużej ilości pieniędzy na servie

Mortalix
25-12-2009, 15:26
Nie mogę z was...
Takie macie świąteczne pomysły, że ch^j ! XD

Jestem ofc. na nie, bo to po!@#$%e. : /

xD Lukki xD
25-12-2009, 15:27
Wklej skrypta na takie coś to pogadamy .

Songoku v.2.0
25-12-2009, 15:37
nie potrzebne takie cos
nara
__________________________________________________ __________

.Panicz.
25-12-2009, 15:46
Nie,za dużo kasy jest na servie :( :eek:

Wolly
25-12-2009, 16:00
Wklej skrypta na takie coś to pogadamy .

Wiesz, gdyby była potrzeba, to wierzę, że Mortiis, by coś takiego wykonał. :)

#topic

Osobiście jestem na nie, bo to nie jest wcale potrzebne, a pieniędzy na serwerze nie jest mało, lepiej zająć się jakimiś nowymi wyspami.

Seth Drut
25-12-2009, 16:07
na serverze jest za duzo pieniedzy ;d
wiec jestema nie nie. ;(

@down
chyba ze wszyscy by dawali na "bezpieczny" i by im tylko kasa rosla ;)

Azonka
25-12-2009, 16:19
Gadacie, ze za duzo pieniedzy by bylo? Przeciez to na to samo wychodzi. Raz sie wygra, raz sie przegra. Ilosc pieniedzy sie nie powinna pomniejszac ani powiekszac.

@topic
Na pewno urozmaiciloby server. Pomysl mi sie calkiem podoba.

Assassin Mateusz
25-12-2009, 16:24
Za malo Ci kasy na serwie ?
Administracja wymysla co chwile jakby tu zmniejszyc loot bo za duzo kasy a ty chcesz zrobic wiecej kasy na serwie...

!!sQaua!!
25-12-2009, 17:41
Juz widziałem takiego npc na innym serverze, wątpie, że Mortiis to wprowadzi <nawet jak mu się pomysł spodoba>.

Na serverze jest i tak kupe kasy.

Royal Shi
25-12-2009, 18:00
Na serwerze jest już zdecydowanie za dużo pieniędzy.

NIE

Veres
25-12-2009, 18:14
Nie po 1.to i tak juz jest zaduzo kasy na servie a po 2. taki 20 lvl wplacil by sobie 3 cc poczekal iles czasu i juz ma 1 sc ;/.

Venarek
25-12-2009, 18:35
Nie, dlaczego?
Dlatego, że na serverze jest wystarczająca duzo kasy, a ten bank, słuzyłby tylko jej wzrostowi.

Kumpel Armii
25-12-2009, 18:35
Jestem za!
Jeżeli da rade coś takiego dodać, to jest to dobry pomysł.

Nie koniecznie ten % zawsze może się powiększać, a więc kasa na serwie mogła by też zmniejszyć się.

Marcelllo
25-12-2009, 19:10
Jestem na nie. Jest to zbędne, a Ty nie umiesz liczyć :(

1000 cc stawka ryzyko, dostajemy 50% więcej (czyli mamy 1500 cc) lub tracimy (więc mamy 500 cc).
Jak już piszesz to pisz dokładnie :(

H5N1
25-12-2009, 19:15
Nie nie to jest jakaś głupota.
Jestem na nie!

kratek71
25-12-2009, 19:29
a mi sie osobiscie pomysł podoba :)







zakyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Storm
25-12-2009, 19:34
Nie poniewaz, jest juz bardzo duzo kasy na serwerze po co wiecej ?!

K\/!N$T0R
25-12-2009, 20:52
Bezsensowny pomysl


Kvinstor 1-...?????????(266)

Gosiunia2.0
25-12-2009, 21:43
@up
to po co piszesz? post nabijasz? warn plx

co do propozycji beznadziejna po co to komu?

Merol
25-12-2009, 22:04
Po 1. Za dużo kasy jest na serwerze, ekipa już loot z potworków pomniejsza, a tu taka propozycja...
Po 2. Zrób kod na takie coś, to będziesz kozak.

Quki18
25-12-2009, 22:49
Pomysł fajny :P ale myślę że do innej gry :P bo tak fajnie mieć bank ale w tibi nie wypali :<
NIE :<

Druid z Armi
25-12-2009, 23:36
ja jestem na tak, ale mortiis i tak by to ustawił w ten sposób, że 90% by miała na -, fajne ale bez kwoty maksymalnej.

Arcano
26-12-2009, 02:00
ofc jestem za :D ale jesli poziom hardcore byl naprawde hardcore, zeby szanse przy tym byly naprawde male

Belfus Adri
26-12-2009, 02:18
Jestem na tak poniewaz mozna by bylo i zyskac ale rowniez stracic wiec fajny pomysł ;d

Pan Gonzalezik
26-12-2009, 11:24
Jestem na nie. To jest gra a nie real. Byłyby tylko spamy, że wpłacili pieniądze i im bank nie chce oddać. Lepiej niech polepszą loota z potworków dla lov lvl.

Axelo .
26-12-2009, 12:16
Jestem na nie, już pręzdej lepszy loot z kingów/ms/mad dogow/drakul