PDA

View Full Version : Pierwsza Milosc -Temat Dla Prawdziwych Fanow


Przemas
07-11-2010, 20:54
Witam rozmawiamy tutaj o pierwszej milosci.

Jak myslicie uda sie tacie sabiny wykonczyc artura i beronike??

czy nowa dupa bartka wybaczy mu ze niby spal z ta ruda?

sabina pogodzi sie z ojcem?

artur z beronika rozwiodza sie? czy zostana razem?

Posiu
07-11-2010, 20:59
Beronika zostanie z Arturem !

1st R. Boonek
07-11-2010, 21:04
Witam rozmawiamy tutaj o pierwszej milosci.

Ok.


Jak myslicie uda sie tacie sabiny wykonczyc artura i beronike??

Mysle ze niestety tak


czy nowa dupa bartka wybaczy mu ze niby spal z ta ruda?

widzialem zapowiedzi next odcinka jak ich przylapuje w nie komfortowej sytuacji wiec sadze ze nie wybaczy a sam bartek wroci do wroclawia z podkulonym ogonem

sabina pogodzi sie z ojcem?

Nieeeee i dobrze


artur z beronika rozwiodza sie? czy zostana razem?

Mysle ze tak


Ogolnie ogladam ten serial od dawna i musze przyznac ze mnie wciagnelo xDD

Azbestowy v.62.0
07-11-2010, 21:19
Wadlewo najlepsze zawsze i wszędzie. Pozdrowienia do Wadlewa

Lesny Ludek
08-11-2010, 22:53
Uwielbiam ten serial, jak kazdy inny. :) Nie oglądałem poprzednich trzech odcinków, moze ktoś opowiedziec cos? :D

Przemas
08-11-2010, 23:13
dzisiaj psy zabraly artura bo w jego domu znalezli narkotyki chce go wrobic ta suka ze starym sabiny;d

bartka nie chce juz widziec ta nowa jego dupa'd

i tak nic specjalnego;d

Dareluss v0.5
09-11-2010, 08:19
dzisiaj psy zabraly artura bo w jego domu znalezli narkotyki chce go wrobic ta suka ze starym sabiny;d

bartka nie chce juz widziec ta nowa jego dupa'd

i tak nic specjalnego;d

o tym ze znalezli narkotyki to bedzie dzis >.<

narkotyki dal ten chuj jego adwokat

Berafito Ryathhh
09-11-2010, 17:54
Witam rozmawiamy tutaj o pierwszej milosci.
Siema


Jak myslicie uda sie tacie sabiny wykonczyc artura i beronike??
Niestety tak. Jak sobie wyobrazasz artura mającego na koncie miliony zlotych? Skąd ekipa serialu by wziela kase na robienie zdjec w apartamentach gdzie sciany są ze zlota i samochody aka ferrari za 3kk.. Tak samo bylo z patrykiem.. to jest wlasnie glupie, bo w polskich serialach jest nie mozliwe zrobic z kogos milionera ;).


czy nowa dupa bartka wybaczy mu ze niby spal z ta ruda?
czytalem w gazecie i wybaczy bartkowi.


sabina pogodzi sie z ojcem?
Mam nadzieje, ze nie.


artur z beronika rozwiodza sie? czy zostana razem?
Ogladam ten serial dosyc sporo i szczerze... nie, nie rozwiodą się :). Ciezko wyobrazic sobie artura jako NIE singla, ale przez jakis czas bedą razem ;)).

Dareluss v0.5
27-01-2011, 19:25
ej
o co chodzi z ta teresa , gdzie ona wyjechala , zostawila ich? wtf

Belfus Adri
27-01-2011, 19:48
@Up teresa wyjechala na wycieczke do Indi i tam juz postanowiła zostac i zostawic kinge,marka i danusie..

@down
Dokładnie powiedziała ze jak spróbują się z nią skontaktować to znowu ucieknie.

Τettmeier
27-01-2011, 20:03
@Up teresa wyjechala na wycieczke do Indi i tam juz postanowiła zostac i zostawic kinke,marka i danusie..

Lol. Ja teraz rzadko oglądam, ale ostatnio widziałem że oni tam obsrani byli bo ona niby zginęła.. To teraz już się wyjaśniło i ona ma na nich wy*ebane? :s

1st R. Boonek
27-01-2011, 20:39
Lol. Ja teraz rzadko oglądam, ale ostatnio widziałem że oni tam obsrani byli bo ona niby zginęła.. To teraz już się wyjaśniło i ona ma na nich wy*ebane? :s

Nom niby tak xD Napisala meila do tego swoje meza ze zostaje i ma wyjebane niczym deads

Lolipops
27-01-2011, 20:46
A ja myślę że ktoś ją tam uprowadził albo coś i napisał ten list że niby tereska

Maatinii
27-01-2011, 20:59
Up. lol przecież znajomy Grzesia znalazł ją w Indiach i ona mu powiedziała że nie chce już wracać do nich i tam zostaje.


Kinga pewnie będzie z tym łysym w dresie od siłki .

Τettmeier
27-01-2011, 21:01
Z tym chirurgiem z Na dobre i na złe aka Rafał Konnica XD

Cleyu
27-01-2011, 22:27
Up. lol przecież znajomy Grzesia znalazł ją w Indiach i ona mu powiedziała że nie chce już wracać do nich i tam zostaje.


Kinga pewnie będzie z tym łysym w dresie od siłki .

Jest w jakims Zakonie?

Jak myslicie grzesio złapie tego co śledzi majke czy nie?

Chyba sie wabi sebastian.

w bar barianie są szczury niby hehs

Dareluss v0.5
27-01-2011, 22:33
@UP
TEN KASKA WYCZAIL JE I ZJADL; c

Maatinii
27-01-2011, 23:27
Paweł pewnie wyjebie temu plejbojowi co do Marysi startuję (i ją podrywał) i skończy jak ten łysy fiutek w bar barianie xddd




Ciekawe czy Emilka wygra wybory na sołtysa i pokaże że śmiałkowie to są na propsie.



ps.O ***** o czym ja tu dyskutuję ; o

Dareluss v0.5
28-01-2011, 19:42
ogladam wlasnie , bartek sie wyjdzie za ta z wadlewa nie wiem jak ona ma na imie

Azbestowy v.7X.0
28-01-2011, 20:15
beka z Wrońskiego

Karol Strasburger
28-01-2011, 20:45
pierwsza miłość rządzi, bo po każdym odcinku chce mi się ogladać następny, bo jest akcja xd

chcialbym zobaczyć jak rozwinie się plan artura i co będzie z teresą :/

Przemas
28-01-2011, 21:12
up
no ja tez na to czekam ale wyjdzie na plus na pewno;p

Neko^
28-01-2011, 21:16
Nie ogladalem pol roku aczkolwiek slyszalem ze szczury wpadly do baru :mad:

Kaziu Extreme
28-01-2011, 21:40
No wpadly i kaska chce odejsc z pracy xDDDDDDDDDDDDD ogladam od nie dawna kazdy odcinek po kilkutygodniowej przerwie i przyznam ze jest lepsze niz kiedys xD nawet jak Pawel spierdalal przed psami to przypominal mi sie album z lutego OSTR Tylko dla doroslych xD.

Cleyu
28-01-2011, 22:56
Paweł pewnie wyjebie temu plejbojowi co do Marysi startuję (i ją podrywał) i skończy jak ten łysy fiutek w bar barianie xddd




Ciekawe czy Emilka wygra wybory na sołtysa i pokaże że śmiałkowie to są na propsie.



ps.O ***** o czym ja tu dyskutuję ; o

Grzesio go złapał i wyjebał na glebe heh

tzn to jutro bedzie :P Sorry nie jutro tylko w poniedziałek :P

PO chuj temu pojebowi co do Marysi staruje jej zdjęcia ?
Wali sobie do nich czy co ?

Belfus Adri
28-01-2011, 22:58
@up on jest jakims zboczencem i tyle ;C

Pawcio
29-01-2011, 03:44
Też jestem fanem Pierwszej Miłości :D
Co ta Tereska wgl odwaliła... :( Jestem w stanie zapłacić za dwa odcinki dziennie ;( :D
Jedni są fanami bimberka, a ja jestem fanem pierwszej miłości i się tego nie wstydzę :D


Nie ogladalem pol roku aczkolwiek slyszalem ze szczury wpadly do baru :mad:

Szczury wpuścił do baru ten łysy "fiutek" :)

@Down - Otóż Suczka Pawła zdradzała go z doktorkiem, ktoś ujebał tego doktorka i wszystko było na Pawła, Pawcio się ukrywał, gliny go złapały i maryśka już z nim nie chciała być, jakoś tak :D

Darkstar
29-01-2011, 09:43
Możecie mi powiedzieć w jaki sposób i dlaczego Paweł rozstał się z Marysią? Umknął mi ten okres w serialu.

Karol Strasburger
29-01-2011, 16:38
zdradziła go :PPPPPPPPPPp a tyeraz ma przejebane

Τettmeier
29-01-2011, 16:48
Dzisiaj oglądałem jak Paweł strzelił łate temu łysemu w klab XD beke miałem ładna :D i gość wbija z siekiera do gabinetu Bartka hahaah

o co chodzi z tym planem Artura? Co on chce zrobić z tym frankiem i prawnikiem

Kamor VODKA
29-01-2011, 19:13
kiedys bylo to ok tak z 5 lat temu
teraz nie

Cleyu
29-01-2011, 20:16
Dzisiaj oglądałem jak Paweł strzelił łate temu łysemu w klab XD beke miałem ładna :D i gość wbija z siekiera do gabinetu Bartka hahaah

o co chodzi z tym planem Artura? Co on chce zrobić z tym frankiem i prawnikiem

Ta Izabela wychujała Artura na firmę Kulczycki Korporejszyn xd I Artur zatrudnił Franka ,żeby szpigował Izabele/Wronskiego I Karola Wekslera bo chce odzyskać firme :P