PDA

View Full Version : Cena Sl i strata po deadzie



Acro
01-05-2011, 08:44
Witam. Czy nie denerwuje was to ze chcesz wyrownac z kims rachunki ubijasz go a on cie wysmiewa ze stracil tylko 100cc? mnie to bardzo denerwuje. Na tym serwerze nikt na nikogo nie moze naskoczyc. Wiec wychodze z pewna propozycja

-Zwiekszyc cene Sli do 200cc
-Zrobic tak zeby sl OGRANICZAL strate po deadzie a nie calkowicie ja niwelowal
mysle ze 60% bylo by dobrym rozwiazaniem wtedy gracze nie kozaczyli by do wszystkich bo strata by byla....

Cursed John
01-05-2011, 08:52
No właśnie, jak padnie ktoś to nic sobie z tego nie robi, bo ma pełno bp z tymi sl'ami.. No ale nie wiem co powiedzą inni i czy to wejdzie do gry, wątpie.

Turok Rookslayer
01-05-2011, 08:55
Jestem na NIE. Chcesz, by takie 300 lvl'e zbankrutowały ?

Blood Raven
01-05-2011, 08:57
Jestem na nie, loot i tak jest pomniejszony a 400 levelem zbierając loota z msów wychodzę minimalnie na plus wliczając koszta sli jak zwiększa cenę dwukrotnie to nie będę miał na sle.

Lolipops
01-05-2011, 09:18
Były już takie tematy,200cc to za mało powinny kosztować 500,jestem na tak.

Totenkopf
01-05-2011, 09:23
Były już takie tematy,200cc to za mało powinny kosztować 500,jestem na tak.

Tak jeszcze odrazu 1kcc co? Dajmy na to ze ktoś zaczyna od zera i ma płacić 500cc za 1 sla. Prędzej mu się grac odechce. Jestem na NIE

Azielu$
01-05-2011, 09:28
Jestem na nie, loot i tak jest pomniejszony a 400 levelem zbierając loota z msów wychodzę minimalnie na plus wliczając koszta sli jak zwiększa cenę dwukrotnie to nie będę miał na sle.

No curwa... Grałem ostatnio 300 ek'iem i dla zabawy expiłem na ms z lootem. Biorąc taski w 2-3 dni zarobiłem koło 3kcc, wbijając zaledwie 15 lvl'i. Teraz lvl leci bardzo szybko, więc myślę, że aol'a można spokojnie nosić do 250-300 lvl'a.

#topic
Ceny powinny być podniesione. ;x W sumie 2sc to i tak mało, ale przynajmniej więcej niż teraz. Co do utraty expa to jestem na nie. Wtedy już nikt by nie pekował w city i byłoby w hooy nudno. ;c

Acro
01-05-2011, 09:32
Tak jeszcze odrazu 1kcc co? Dajmy na to ze ktoś zaczyna od zera i ma płacić 500cc za 1 sla. Prędzej mu się grac odechce. Jestem na NIE

Nie masz kasy noś aola.... Trzeeba patrzyc na duze lvle bo narazie to wyglada to tak ze 2k lvl gowno zrobi 500 lvlowi bo sl 1sc ja na 730 ek moge zarobic 10kcc w 1 dzien

ThoX!c
01-05-2011, 09:42
Jak cena sl zostałaby podniesiona to cena doładowania amuletów również musiałaby być podniesiona, bo w innym wypadku nic by to nie dało.
Według mnie cena sl powinna zostać podniesiona do 3sc i nic nie zmieniać w ryzyku utraty expa po śmierci.
Pozdrawiam.

Deads
01-05-2011, 10:09
To zmień serwer jeżeli ci coś nie pasuje.



#Jestem na nie. Zresztą tak ich nie kupuje,

Cursed John
01-05-2011, 10:14
Nie, jednak nie, hlv dropią tego pełno, więc cena jednak nie da, a na większym lv ciężko będzie tracić bezsensownie lv, no tak, to ots, nie rl ;/

Dideek
01-05-2011, 10:18
Jestem na nie,mogliby zrobic cos takiego ze od 1.5k lvla np. sl 2sc a do tego 1sc a nie to co ty napisales joł

PokerowyKoc
01-05-2011, 10:28
Nie rozumiem autora podnieśmy ceny sl'i i żeby ograniczał straty lvl'a do 60% bo nie mogę nikomu naskoczyć ?? A po co ty chcesz komuś naskakiwać ??
Jestem na NIE.
Dziękuję Dobranoc :p

<Magiczny>
01-05-2011, 10:35
Jestem na nie,mogliby zrobic cos takiego ze od 1.5k lvla np. sl 2sc a do tego 1sc a nie to co ty napisales joł

Nie chce, bo czesto padasz, bo cie nie lubia :[

#t

TAK, jest to bardzo irytujace jak ubijemy kogos i zaraz przychodzi pnownie, ale mozliwe, ze wporwadza to do update.

Precision
01-05-2011, 10:40
Moim zdaniem można lekko zwiększyć cenę SL'a. Nikt od tego nie zbankrutuje.
Temat poruszany już po raz enty.

Nexav.
01-05-2011, 10:43
Jestem na nie,mogliby zrobic cos takiego ze od 1.5k lvla np. sl 2sc a do tego 1sc a nie to co ty napisales joł

i tak kazdy by z noob charów kupował sobie gbp i heeeja :c


^t.
jestem na nie, musisz sobie jakoś poradzić-niestety xd

Orson_Pall
01-05-2011, 10:47
A jakby zamaist x% expa, spadał x% doswiadczenia, podobnego na lvl? Zeby Wam to zobrazowac- ktoś ma 1000 lvl, i x% wbite do nastepnego lvla. W deadzie w aolu, zostałby mu 994 lvl, a po deadzie w slu- 1k, bez tego x%.

Welmazyn
01-05-2011, 10:55
Do 200 cc podniesienie ceny sl'a i tak nic nei da.
Gracze mający po bp kccków i tak tego nie odczują.
To już lepiej byłoby wprowadzić blessy aka rl tibia. Większy lvl - więcej płacisz.

Pit
01-05-2011, 10:57
Jestem na nie, nie po to wbijam lvl żeby stracić go przy głupim dedzie. Jak bym chciał tak grać to poszedł bym na rl.

TuK!
01-05-2011, 11:06
Jestem na nie, cena SL jest już ustalona od początku i wątpię, że będzie zmieniona.

Zuczek
01-05-2011, 11:14
Człowieku zanim napiszesz taką propozycje to ją przemyśl ; (
JESTEM NA NIE ! :)

Arcano Druid
01-05-2011, 11:35
Jestem na tak !
Cena powinna byc wyzsza bo i tak za duzo hajsu na serwie a po za tym strata po smierci jakas musi byc chociaz na 3k lvl'u te 25%

Zafir
01-05-2011, 11:50
Nie zgadzam sie z Twoja propozycja :( Przemysl co piszesz na raz nastepny .

Nie...

John Cena
01-05-2011, 12:21
Jestem na nie,ponieważ sl chodziłby 2sc,to nikt by go nie kupował bo bardziej opłacało by się nosić jakiś amulet niż sl.

Kluczko
01-05-2011, 12:28
Dobrze jest.

Jeśli coś z sl zmieniać to mógłby działać dla facc.

Pogromczyni zla
01-05-2011, 12:52
Jestem na NIE. Chcesz, by takie 300 lvl'e zbankrutowały ?
Podbijam.

@Topic
Propozycja w ogóle nie przemyślana. Jeśli Cię bulwersują persony drwiące, że straciły tylko 1sc zignoruj ich. Nie musisz z nim prowadzić konwersacji bądź go wysłuchiwać. Po to została stworzona opcja "ignoruj". 2sc za zwykłego SL'a było by niesamowicie śmieszną ceną. Zobacz na swoją propozycję z perspektywy nowych graczy, którzy mają słabe lvl, a za tym idzie niewielka ilość środków pieniężnych.

Zarexoholik?
01-05-2011, 13:44
Jestem na NIE. Zmienić ich cenę? Przecież i tak można je lootnąć i to całkiem często! Za późno chyba na takie zmiany, nie sądzisz? Na apo już tak jest od dawna, że jak kogoś zabijesz to on praktycznie nic nie traci. Widocznie administracji się to podoba. /fp

Domcio Old
01-05-2011, 13:44
jestem na nie ... to jest wlasnie urok 7.6.. ludzie juz sie przyzwyczaili ze jak padna nic nie straca :) i jak to by wprowadzili to by troche ludzi odeszlo przez to :<

adrian0093
01-05-2011, 13:59
Jestem na nie, straty w sl'u noszone 60% :confused: chyba zwariowałeś człowieku :eek:
Od zawsze był to najlepszy amulet na serwerze, teraz pododawali jakieś Yeah Bunny Amulety, Perfekt Amulety etc.. to nawet nie ma co komentować, ale jak Ty sobie te straty po śmierci wyobrażasz?? Poszedł bym sobie na wardy expić wbił bym 20% padł bym i co to za expienie.. Sam siebie bym rookował..

Jestem na nie :confused:

Kasta :*
01-05-2011, 14:17
To jest OTS, a nie RL Tibia!
Fakt, SL powinna byc droższa, ale powinna miec te same własciwosci co posiada teraz! ;0

`Arcuś
01-05-2011, 14:24
Takich tematów było multum. Proponuję podnieść cenę sla z przedziałem dla lvli 1k+ 300cc
2k+ 600cc. Załatwiłoby to sprawe z pieniędzmi na serwerze.

Octavious
01-05-2011, 14:29
Takich tematów było multum. Proponuję podnieść cenę sla z przedziałem dla lvli 1k+ 300cc
2k+ 600cc. Załatwiłoby to sprawe z pieniędzmi na serwerze.

ta wtedy kupowali by nobkami..

Acro
01-05-2011, 17:01
Dobra widze ze wypowiadaja sie ci co nie maja pojecia o grze. Moim zdaniem nie moze tak byc ze padasz dowoli i nic nie tracisz. Nooby wbijaja sie na respy i co im mozesZ?? gowno.

1st R. Boonek
01-05-2011, 17:44
Jestem na NIE. Chcesz, by takie 300 lvl'e zbankrutowały ?

Popatrz na tematy w screenach teraz prawie kazdy 300lv ma full eq wiec lajcior...

#jestem za zwiekszeniem ceny a spadac by moglo z 10% lvla nie duzo, ale zawsze cos :]

Deathstar
02-05-2011, 00:26
Choc dopiero zaczynam tu gre

Jestem zeby Sl'e kosztowaly 200cc
oraz Przy deadzie spadalo po 20% niezaleznie od lvla

Niuchacz
02-05-2011, 08:36
Jestem na nie, jest to bezsensu

Kumpel Armii
02-05-2011, 10:52
Takich propozycji było już tysiąc, pięćset, sto, dziewięćset...
Osobiście jestem na tak, choć pomysł nie wejdzie, większość jest na nie.
Przykład wcześniejszego tematu: >klik< (http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=86310)

// temat do zamknięcia

G_R_U_L_I_X
02-05-2011, 12:15
Jestem za pomysłem, ale sl powinien kosztować 300cc. Powinno spadać 49% lv jak masz sl. Megic i inne skile (sword, dist, def) nie powinny spadać. Wtedy nie było by noobów którzy by kozaczyli. Opłacało by się huntować. Można przecież jeszcze zrobic tak, ze jak tlyko gracz cię ubije to spada lv, a gdy potwór to zostaje stary sl, ale cena musi byc wyższa.

Lethornek
02-05-2011, 13:40
Pomyśl że taki 2.5k lvl pada, traci przy tym normalnie ok. 16lvli, więc zgodnie z Twoją propozycją straciłby np. 11 :>

Co do zwiększenia ceny SL, doładować mogę się zgodzić. Cena powinna wynosić ok. 500cc.

G_R_U_L_I_X
02-05-2011, 14:03
Pomyśl że taki 2.5k lvl pada, traci przy tym normalnie ok. 16lvli, więc zgodnie z Twoją propozycją straciłby np. 11 :>

Co do zwiększenia ceny SL, doładować mogę się zgodzić. Cena powinna wynosić ok. 500cc.

Nie jeleniu nie lv tylko te 49 % najlepiej i to każdy na obojętnim jakim lv. Nie dotknie to rooka bo tam nie można się bić przecież.

Wieczny Knightt
02-05-2011, 14:07
Niee po co ? To zmieniac jak od zawsze tak bylo ! :)

Axelo .
02-05-2011, 16:41
Ogarnij się człowieku, na wardach magiczą profesją można paść od 1 warda który w sekunde walnie 4 hity.

Mów mi królu
02-05-2011, 17:12
Jestem na nie bo to by było niesprawiedliwe taki 2k lvl traci 60% a taki 15 też 60..

Mr Fsza
02-05-2011, 18:10
Jestem na NIe. i propozycja tez nie przejdzie.
od początku było 100cc i dobrze.
i jeszcze lvl tracić to chyba by ludzie z Apo odchodzili a pomyślałeś jak by na rooku padł taki duży lvl . bo jak ja bym padł to bym nie grał xD.

Soi
02-05-2011, 18:23
Jestem za wersją blessów wiekszy lvl=więcej płacisz i wycofać wypadanie sli z potworków na rzecz wypadania więcej np. dsl.
Bo wygląda to tak, że 2k+ wydaje 100cc na sla a zarabia 5kcc w godzine.

Only Sio
02-05-2011, 22:08
Jestem na NIE. Chcesz, by takie 300 lvl'e zbankrutowały ?

Takie 300 lvl'e, maja wiecej kasy od ciebie.

#t

Nie.

Acro
03-05-2011, 08:10
Ogarnij się człowieku, na wardach magiczą profesją można paść od 1 warda który w sekunde walnie 4 hity.

To nie exp na wardach proste

GULICHRUPEK
03-05-2011, 13:08
Aha sl drozsze lepiej juz zrobic wiecej fragow niz drozsze sl moim zdaniem pomysl glupi Nie

Kumpel Armii
03-05-2011, 17:29
Dlaczego SL ma być droższy?
Nie rozumienie tego, że chodzi o to, aby w końcu h lvl traciły poziom doświadczenia, a nie tylko zdobywały?
Za każdym dedem, powinien być spadek 50% 1 poziomu doświadczenia.

Dexterro
03-05-2011, 17:35
Duża liczba osób tu gra głównie z powodu pvp więc wprowadzenie tego będzie ukurwieniem miłośników bójek.


Niestety na nie

Lord Szadi
03-05-2011, 17:51
Jestem na nie ponieważ dziennie jest zabijanych ponad 500 osób (ponad) jeżeli powiększyła by się cena sl'i spadła by ilość zabójstw co za tym idzie grywalność,a co mają powiedzieć małe lvl gdy dla nich cena jest za wysoka?? z własnego doświadczenia wiem jak jest trudno z kasą do 400 lvl więc jeszcze raz nie

Elitarny
04-05-2011, 12:32
Podoba mi sie tylko propozycja z 200cc , z stratą doswiedczenia nie .:D:D

Przemusiek
04-05-2011, 12:38
Tak było od zawsze i będzie do końca jestem na nie

Szulcyk Aka Esine
06-05-2011, 07:18
Jestem na nie chyba, że można wprowadzić amulet dzięki któremu po dedzie traci się tylko 50% dośw.
Poł lvl to mało, ale zawsze coś : )

Sobi
06-05-2011, 12:03
NIE
Czemu ?.
W tym temacie, pomyślałeś wyłącznie o wysokich poziomach.
A co ma powiedzieć gracz z poziomem 200/300.
On dopiero od 300 lv zaczyna zarabiać.

KePuczasta
07-05-2011, 16:52
Jestem na nie jest dobrze tak jak jest...
Skoro ekipa Apo stworzyła Sl z właśnie taka funkcja to niech tak zostanie..!!
Oni przecież to przemyśleli ?! :D

Gebels (:
08-05-2011, 23:34
Nie zmniejszymy takim czymś kasy na serwerze ;|. Z perspektywy nowych graczy i mniejszych lvl'i, byłoby to dla nich bankructwo. Na nie .

Azonka
10-05-2011, 14:20
Jestem zdecydowanie na nie.

Takie 300 lvle totalnie zbankrutuja.