PDA

View Full Version : AWP - trening ;P


Chaos
02-09-2011, 22:37
Ogromu tematow nie widze, wiec...

Jakies tam fast zoomy i proby normalnego strzelania

niestety, serwer pseudo* 1000 fps
Mapa de_mirage

http://www.speedyshare.com/files/30152634/DM_FZ.rar


* - niestandardowe poruszanie sie, weryfikacja trafien, recoil, C4 i wszystkie inne procesy wymagajace obliczania czegokolwiek przez system

Patryk1551
03-09-2011, 08:57
grał ktoś z was na serwerach xno bo podobno ogarnięte są?
#t
najs kacie

'Oxidosis'
03-09-2011, 16:53
Nie chce mi się patrzeć, ale powiedz mi, czy to demko jest z DM?:D jak tak, to nawet nie obejrze, bo na dm wchodzą takie akcje, że czasami głowa mała zwłaszcza jak się ma troche movementu i refleksu :D ale jak z normala, albo z 1/1 to chętnie zobacze ;)

btw http://www.esl.eu/pl/#/pl/cs/awp/1on1/ladder/download/25741323/ tutaj jest demko z mojej gry vs top 1 eu i pl, pozdro ;p ( polecam drugą ćwiartkę zwłaszcza )

unk
03-09-2011, 17:34
grał ktoś z was na serwerach xno bo podobno ogarnięte są?
#t
najs kacie
tu nie chodzi o sam server tylko o cfg, xno (chociaz to pajac) da ci za friko cfg na serv jak do niego napiszesz na IRC

@topic
HeH SzAcUn

Chaos
03-09-2011, 18:38
Zastanawiam sie po co Thoru i unk komentuja w jakikolwiek sposob demko, ktorego nie obejrzeli:


This file has been downloaded 1 time


Gdzie ow sciagniecie mialo miejsce dnia wczorajszego, gdzie zaden post sie nie ukazal ;)

@Oxidosis

Tak, DM, ale to raczej mini trening dla osob, ktore w CS'a duzo nie graja, a chcialy by wiedziec jak sie ustawiac z AWP przy scianie, czy ogolnie szukaja jakiegos zaczepienia do strzelania FZ :)

'Oxidosis'
03-09-2011, 19:25
Aha w porządku :P jednak przy odrobinie wolnego czasu postaram się obejrzeć, bo być może będzie na co patrzeć. ale szkoda, że tak mało osób odwiedza ten temat, bo są niektóre demka które warto obejrzeć :P

Huskar
03-09-2011, 20:19
Zastanawiam sie po co Thoru i unk komentuja w jakikolwiek sposob demko, ktorego nie obejrzeli:


This file has been downloaded 1 time


Gdzie ow sciagniecie mialo miejsce dnia wczorajszego, gdzie zaden post sie nie ukazal ;)

@Oxidosis

Tak, DM, ale to raczej mini trening dla osob, ktore w CS'a duzo nie graja, a chcialy by wiedziec jak sie ustawiac z AWP przy scianie, czy ogolnie szukaja jakiegos zaczepienia do strzelania FZ :)

Po prostu ich głupota nie zna granic... Zależy im tylko i wyłącznie na liczniku postów i piszą bzdury.

Patryk1551
04-09-2011, 11:46
ja pisalem z telefonu to nie mialem mozliwosci obejrzenia demka xd a tak to chcialem sie tylko zapytac o te serwery xno i zeby nie offtopowac napisalem najs kacie czy cos takiego
tak na dobra sprawe to dem zwyklych graczy nie ogladam chyba ze oxiego a tak to f0resty get geje itd.
@edit
huskar
wyjebane mam w jakies posty xd

unk
04-09-2011, 21:25
Z calym szacunkiem, ale kto Cie zwarnuje za fakt, ze w okreslonym napisales do jakiejs osoby, ktora de facto pisala na temat?
To nie jest "off topowanie".
Teraz ja powinienem napisac cos na styl "
@topic ALE FAJNEGO HEDA SZCZELIUEM HUEHUE!" ? :)

Twoje stwierdzenie "marny detmecz" jest tak glebokie, ze az korci do zatrudnienia 30 studentow filologii i zastanowienie sie nad tematem, jakie demka NIE sa marne.

marny detmecz, oczywiscie jak dla mnie, zresztą TO MOJE ZDANIE a ty anwet nie podales jednego powaznego argumentu....................................
chetnie wbije na tego twojego detmecza i cie zaszczele HEH

Elade
05-09-2011, 17:18
btw http://www.esl.eu/pl/#/pl/cs/awp/1on1/ladder/download/25741323/ tutaj jest demko z mojej gry vs top 1 eu i pl, pozdro ;p ( polecam drugą ćwiartkę zwłaszcza )

No, no szacuneczek Oxi : D

Pomarańcza z mandarynką
02-11-2011, 14:42
Gram dużo lepiej. Filmik bardzo słaby.

Chaos
03-11-2011, 16:07
link wygasl poltora miesiaca temu.
Gratulacje, bijesz wszystkich... glupota.