ARMIA Podkarpacki OTS  

Wróć   ARMIA Podkarpacki OTS > Użytkownicy

#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!
#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!#Leus# <3 jest LEGENDĄ!

#Leus# <3 #Leus# <3 jest Offline

Średnio zaawansowany

Wiadomości odwiedzających

Wiadomości odwiedzających od 1 do 4 z 4
  1. Damballa
    21-08-2020 00:37
    Damballa
    Nie krzycz na mnie!
  2. djakon
    15-07-2020 17:39
    djakon
    Xd .
  3. Azielu$
    29-12-2019 13:54
    Azielu$
    Kumple ?
  4. Afroman
    13-12-2017 18:36
    Afroman
    Teeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!

O mnie

  • #Leus# <3
    Nick w grze
    Yui Onee Chan
    Skąd?
    Przemyśl
  • Podpis
    Killerek 3528 - 3556
    Emperador - 4155 - ...

Statystyki

Wszystkich postów
Wiadomości odwiedzających
Informacje
  • Ostatnio Aktywny: 29-11-2020 21:07
  • Zarejestrowany: 13-12-2008
  • Osoby polecone: 0

Znajomi

Pokazuje znajomych od 1 do 10 z 20

Kontakt

Komunikatory internetowe
Wyślij szybką wiadomość do #Leus# <3 używając...
Ta strona
http://www.forum.toproste.pl/member.php?u=15251

Mentions

31-10-2020
13:25 - Sasha Rookslayer mentioned #Leus# <3 in post Sasha Life!
Spooky Halloween! Sausage or pran...
12-10-2020
21:35 - Sasha Rookslayer mentioned #Leus# <3 in post Sasha Life!
#Leus# <3 Dzięki, pozdrawiam. ;)...
15-09-2020
13:37 - Sasha Rookslayer mentioned #Leus# <3 in post Sasha Life!
Kamilosek55 Nigdzie nie uciekł. ...
30-08-2020
20:10 - Sasha Rookslayer mentioned #Leus# <3 in post Sasha Life!
Rekrut Fajnie, że mnie już tyle ...
07-05-2020
22:04 - Sasha Rookslayer mentioned #Leus# <3 in post Sasha Life!
Splaxor Dzięki za komentarz, pozd...
20-04-2020
23:45 - Sasha Rookslayer mentioned #Leus# <3 in post Sasha Life!
Khartusik Nic nie będę zmieniał. ...
12-04-2020
01:45 - Sasha Rookslayer mentioned #Leus# <3 in post Sasha Life!
#Leus# <3 Dzięki, pozdrawiam. ;)...
22-02-2020
23:15 - Harakiri II mentioned #Leus# <3 in post Destruction Life =)
Cery Dzięki iiiii dzięki :D ...
16-12-2019
22:07 - Ahsas mentioned #Leus# <3 in post Sasha Life!
Witam. #Leus# <3 Dzięki za k...
06-05-2018
05:59 - Bolec uOrkiestra mentioned #Leus# <3 in post Moherowe Berety of Rook Thread!
#Leus# <3: Jak to jest z tym ...
23-03-2018
18:38 - #Leus# <3 mentioned Sasha APO in post Rebel for fun :]
...z Cisniesz do 3k Sasha APO Gosciu nie zapomn...

Quotes

03-10-2020
17:53 - #Leus# <3 quoted Master Lucas ban in post Ekipa MyWyOni
Jak mi go najpierw dasz :D *RADRON...
16:50 - Master Lucas ban quoted #Leus# <3 in post Ekipa MyWyOni
Gz wylacz bota lucas xd Jak mi g...
01-05-2020
13:57 - Kowal’1.0 quoted #Leus# <3 in post Sasha Life!
Rok 2030, Michał jako bezrobotny ...
13:22 - Azielu$ quoted #Leus# <3 in post Sasha Life!
ma 2 lapka wiec ma prawo albo dać...
13:10 - #Leus# <3 quoted Kowal’1.0 in post Sasha Life!
@do administracji Nie wiem czy Wy ta...
06-02-2020
11:49 - Usunięte posty
23-11-2019
23:52 - Colinovsky quoted #Leus# <3 in post Pomagamy w wyborze smartphonea
poleci ktos smarfona do 700 zł? ...
22:26 - `Rapi quoted #Leus# <3 in post Pomagamy w wyborze smartphonea
poleci ktos smarfona do 700 zł? ...
11-05-2018
16:45 - Usunięte posty
06-05-2018
14:16 - Usunięte posty
12-04-2018
00:29 - Schvb quoted #Leus# <3 in post Mti, Shabus i Knauer wbijają na maina!
Ładnie ciśnijcie chłopaki! czekam...

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:38.


Powered by: vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.