User Tag List

Zobacz wyniki ankiety: twoje zdanie !

Głosujących
23. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Nie mamy nic do stracenia - Tak !

    16 69.57%
  • Pojebało, cię - Nie

    5 21.74%
  • e tam ja to wiecie nie znam się to się nie udzielam

    2 8.70%
Pokaż wyniki 1 do 9 z 9

Wątek: Rozwój Armii, ta maszyna musi ruszyć !

  1. #1
    Master Atom! Mr Fsza's Avatar
    Zarejestrowany
    Jul 2010
    Miasto
    Olkusz
    Posty
    1 420
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Domyślnie Rozwój Armii, ta maszyna musi ruszyć !

    Rozwój Armii, ta maszyna musi ruszyć !

    Więc tak chciałem zaproponować tutaj szanownej ekipie Armii by wprowadzili na stronie głównej takie coś jak ( Zbieraj Punkty Wymieniaj na nagrody ) Okej, tak wiem teraz bezsensowne pytania skąd będą na to pieniądze ?


    Okej już wszystko wyjaśniam

    - Jest dużo serwisów którzy płacą za klikanie w ich linki dajmy na to np ( bc.vc ) gdzie za około 1000 kliknięć "Skipp Add" Płacą około 20zł, a serwisów jest mnóstwo .
    Tak nie mam w zasadzie informacji ile ludzi korzysta z stronki i ile na nią wchodzi ale myślę i w zasadzie jestem pewien, że nagrody jakie będą to kubki, smycze związane z Armia.toproste.pl być może kiedyś nawet lepsze. To zachęci innych na wchodzenie i na klikanie a być może wbiją i zagrają na serverze i jak im się spodoba to zostaną na dłużej ?

    + Można inaczej też urozmaicić jakiś kubek np IKSIKSIKS puntów doświadczenia w grze Armia.toproste.pl punkty doświadczenia MINUS




    Okej a teraz każdy wymieni z 800 osób w tym samym momencie nagrode i co?

    Nagrody nie muszą być cały czas dostępne a jak już dostępne to parę sztuk lub w cenie licytacji kto da więcej heh


    Szczegółowe info

    Nie wiem czy znacie taki serwis jak Firegifts i trochę zrzynam pomysł ale tak jak widzicie odwiedza dziennie około 200osób ( 25k lajków nie znaczy, że serwis jest popularny ) To prawie tyle ile na tym serverze a nagrody tam są od 5zł do ponad 1000zł .