ARMIA Podkarpacki OTS  

Wróć   ARMIA Podkarpacki OTS > Forum Wielotematyczne > Pytania

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-07-2020, 12:11   #1
Belmondo
Gaduła
 
Belmondo's Avatar
 
Zarejestrowany: Jul 2017
Posty: 122
Mentioned: 1 Post(s)
Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!
Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!
Domyślnie Kamerka dashcam

Czy nextbase 522gw bedzie spoko czy polecacie cos innego? Dajcie namiary na dobre kamerki gdyz trzeba mi przod i tyl, linki uk jak i pl sa mile widziane gdyz akualnie jestem w uk
Belmondo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28-07-2020, 20:39   #2
Okey
Mastah!
 
Okey's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: London \o/
Posty: 1 042
Mentioned: 0 Post(s)
Okey ma wyłączoną reputację
Wyślij wiadomość przez ICQ do Okey Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do użytkownika Okey Wyślij wiadomość przez MSN do Okey Wyślij wiadomość przez Yahoo do Okey Send a message via Skype™ to Okey
Domyślnie

Co prawda korzystam z 522GW na codzien, ale jeszcze nigdy nagrania z niej mi nie byly potrzebne XD wiec generalnie moge powiedziec, ze radzi sobie dobrze, obraz jest widoczny, jedynie wyjezdzajac na "swietnie oswietlone" autostrady jak np M4 moze miec problem aby zarejestrowac nieoswietlone blachy, tak czy inaczej - dobrze "lezy" na szybie, bez zwisajacych kabli, mocowana na magnes, latwo sie zdejmuje, HD out, bluetooth, mikrofon czy wiele innych funkcji ktorych nawet nie przegladalem, ustawiona na filmy 3 minutowe - dziala. Nie wiem czy nadaje sie na tyl gdyz mam przyciemniane szyby i montowanie tam kamery mija sie z celem.
yo

Cytat:
Napisał Belmondo Zobacz post
No dobra, bo wlasnie ta kamerka ma takie cos ze wspolpracuje z inna tej samej firmy tylko ze tylnia i zastanawiam sie czy by sobie nie kupic zestawu 522gw i tylnia bo mam w swojej skodzie przyciemniana szybe tylnia i tak mnie nastraszyles teraz... XD

bedzie gorszy obraz bo przyciemniana szyba czy cos innego?
Generalnie to w sklepie mi odradzili kupno gdy wspomnialem o przyciemnianej szybie, wiec bardzo mozliwe - ogolnie nie wdawalem sie w szczegoly bo tylko dashcam byl wymagany u mojego ubezpieczyciela (Bell btw) any obnizyc moje ubezpieczenie. Generalnie sam zauwazylem, ze ma problem przy gorszym swietle, co w przedniej nie jest tak zauwazalne, ale juz na tylniej szybie mogloby byc z tym gorzej o pozniejszej porze. Tak czy inaczej ekspertem nie jestem, wiec powtarzam co uskyszalem przy kupnie i z doswiadczenia podczas uzytkowania.
__________________
nie ma bo ukradli -_-

Ostatnio edytowane przez Okey : 30-07-2020 o 20:53
Okey jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-07-2020, 17:58   #3
Belmondo
Gaduła
 
Belmondo's Avatar
 
Zarejestrowany: Jul 2017
Posty: 122
Mentioned: 1 Post(s)
Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!
Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!Belmondo jest LEGENDĄ!
Domyślnie

Cytat:
Napisał Okey Zobacz post
Co prawda korzystam z 522GW na codzien, ale jeszcze nigdy nagrania z niej mi nie byly potrzebne XD wiec generalnie moge powiedziec, ze radzi sobie dobrze, obraz jest widoczny, jedynie wyjezdzajac na "swietnie oswietlone" autostrady jak np M4 moze miec problem aby zarejestrowac nieoswietlone blachy, tak czy inaczej - dobrze "lezy" na szybie, bez zwisajacych kabli, mocowana na magnes, latwo sie zdejmuje, HD out, bluetooth, mikrofon czy wiele innych funkcji ktorych nawet nie przegladalem, ustawiona na filmy 3 minutowe - dziala. Nie wiem czy nadaje sie na tyl gdyz mam przyciemniane szyby i montowanie tam kamery mija sie z celem.
yo
No dobra, bo wlasnie ta kamerka ma takie cos ze wspolpracuje z inna tej samej firmy tylko ze tylnia i zastanawiam sie czy by sobie nie kupic zestawu 522gw i tylnia bo mam w swojej skodzie przyciemniana szybe tylnia i tak mnie nastraszyles teraz... XD

bedzie gorszy obraz bo przyciemniana szyba czy cos innego?

#edit
wlasnie kupilem na amazonie 522gw, do zamkniecia

Ostatnio edytowane przez Belmondo : 31-07-2020 o 17:41
Belmondo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zamieszczać nowych tematów
Nie możesz dodawać postów
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kamerka / aparat do kręcenia VLOGÓW Misiork Sprzęt komputerowy i oprogramowanie 1 13-04-2015 20:30
Kamerka do komputera Lettis Sprzęt komputerowy i oprogramowanie 3 05-07-2013 21:37
Kamerka internetowa Maximus2.0 Internet 2 13-03-2012 20:12
Kamerka Internetowa Google Sprzęt komputerowy i oprogramowanie 2 15-01-2011 23:37
Kamerka Maatinii Pytania 3 14-11-2010 20:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:17.


Powered by: vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.